zase hloupost! to mohlo platit pro primu letos. jenze dala do akvizici obrovske penize, ktere se nevratily! pristi rok bude vse jinak a zadavatele reklamy si rozmysli, jestli chteji investovat vice do kanalu, co na v 15-54 vice nez 25%, nebo do kanalu, co ma mnohdy pod 10% v 15-54. je treba dodat, ze i v 15-54 prima prohrava s ct1.
Že vedení tvrdí, že je vše OK, to není třeba řešit, to tvrdí každé vedení. Pokud přitom vydělávají, tak je to skutečně OK, jaký jiný je cíl firmy? Nova má plno velkohubých prohlášení, skvělou sledovanost několika pořadů, ale je dlouhodobě v červených číslech. Kdo je tedy víc neschopný?
ČT finance nemusí řešit, ale na podobě ČT1 to rozhodně není vidět. A stav ve zpravodajství i několikeré bl*bnutí s přesuny pořadů mezi ČT1/2 a ČTD jí na důvěryhodnosti nepřidává.
no jasne. prima neni spatna tv. co se tyce akvizici skvela. a libilo se mi i to, ze udelala na podzim utok proti ct a nove. ale prima porad doplaci na amaterske vedeni, ktere ma i ted. jsou to lide bez vize a znalosti. a diky vedeni se prima chovala ke svym divakum vzdy macessky. jednou hodne pro mlade, podruhe pro starsi publikum, tak hleda neco mezi, pak zase pro mlade, pak zase pro starsi... proste nikdo nevi, na koho se hlavni program primy priste zameri. a divaci to davaji znat. uprimne! co se prime z hlediska sledovanosti povedlo? NIC! a i cesty domu jsou trojkou na trhu. prima navic chtela omladit publikum, ale v kategorii 15-54 se casto pohybuje pod 10-ti procenty. a vedeni primy porad tvrdi, vse je o.k. no hruza!!!
Částečně to vliv určitě má, ale memyslím si, že zas až tak velký, aby to vzalo polovinu sledovanosti. Každopádně o to zas až tak nejde, jen jsem reagoval na poznámku, že fotbal na Coolu Čechy nezajímá. Pokud je ten fotbal zajímavý a o něco jde, tak se na něj fanoušek fotbalu dívá a je mu úplně jedno, jaké je logo v rohu obrazovky.
Tady si opět protiřečíš. Když tedy bude vysílat ČT1 (včetně Novy) archivní filmy či seriály, tak je to špatně a nyní na Primě, je to dle tvého "konečně". Tady se ukazuje tvé pravé já, ty prostě "žereš" pouze sledovanost a vůbec ti nejde o programovou část. Přiznejme si: lidi tu chtějí archív a jen minimum toho nového, udělá stěží alespoň průměrná čísla, takže fans na FB můžou být početná jak chtějí, komerční televizi jde "pouze" o sledovanost a podívej se, jakou má například Cool, Love či Zoom s tím premiérovým obsahem sledovanost a kdy-že-to ty premiéry vlastně musí běžet, aby nějáká ta premiéra neškrtla o ten "pro televizi" nejdůležitější čas, který musí být takřka zpravidla maximálně reprízový.
ad 4) Plzni samozřejmě v tom předposledním zápase (ČT) i v posledním (Cool) šlo o postup do EL. Proto to nějak nejde dohromady s tvou poslední větou, když je pohárový fotbal Plzně na Coolu 2x více sledovanější než na ČT Sport. A to přitom, pokud se vezmou ty poslední dva zápasy, byl Bayern (ČT) určitě atraktivnější soupeř než CSKA (Cool).
1) Alespoň něco bude mít sledovanost.
2) Ano, mohla to Prima přežít . . .
3) Tady ale nesouhlasím. Primě je sledovaná Love na nic, když nikdo nesleduje hlavní kanál, to zaprvé. Zadruhé je na nic jednička na CZ internetu, protože se to nezapočítává do sledovanosti a inzerenty to odjinud nepřitáhne. Je to neúspěch, smiř se s tím.
4) Sám sis odpověděl - Plzni o nic nešlo. Čechům je fotbal na Coolu úplně ukradenej.
Otázkou ovšem je, jestli Nova díky neustálým protáčením těchto filmů už ty filmy nepohřbila a ráda se jich nezbavila. Přeci jen vidět český film 4x do roka (2x na Nově, 2x na Nova cinema) + minimálně 2x v repríze druhý den (když je na Nova Cinema film v pátek nebo v sobotu večer, tak je ještě druhý den odpoledne v "repríze"), jestli už to diváka nepřestane bavit.
1) Já už jsem hlavně pochopil, proč Nova vyměnila hokej za české filmy a seriály (Jak vytrhnout velrybě stoličku, Jak dostat tatínka do polepšovny, Chalupáři,...). Ty nejlepší filmy, které měli jim totiž "sebrala" Prima, takže logicky Nova potřebovala něco novýho. A kdo ví, kolik těch filmů má, třeba i nějaký seriál!?!
2) Ale to se přeci nemění od tohoto týdne, ale až od ledna. V prosinci ještě stále bude Místo činu, takže všechno je ok, na leden tv programy ještě žádné nevyšly, Prima to akorát dnes změnila na svém ftp serveru, do lednu je daleko.
3) naprostý souhlas
Rád bych svůj příspěvek rozdělil do několika částí, pokud tedy budete reagovat, vždy napíšte číslo, ke kterému se chcete vyjádřit.
1.) Vypadá to, že se Prima po deseti letech konečně dostala k právům na velké československé komedie. Nova asi na ně nemá peníze. Získávání diváků tzv. zadarmo, tedy už nebude jen doména ČT, Novy a Barrandova. Máte radost?
2.) Nasadit změnu týden před Vánoci je úlet, ty prosincové pátky už snad mohli přežít s mým a Davidovým Tomkovým oblíbeným seriálem Místo činu.
3.) Díky za zveřejnění důležité části z placeného rozhovoru. Alespoň se potvrzují má slova, že nikdo z Primy o VV neříká, že byly neúspěchem. Pokud vezmeme fakt, že včerejší VIP Prostřeno ve slotu VV mělo méně než 186 diváků, zatímco VV půl miliónu, že se díky nim Prima Love dostala na dvojnásobek své sledovanosti, že tam byli pravidelně jedničkou a že se díky nim stala Prima jedničkou na internetovém trhu, tak by jen hlupák hovořil, že to je neúspěch. Je jasné, že Prima s tímto typem show nadále počítá, ale pro své menší kanály.
4.) Liga mistrů, Cool s Plzní včera opět dvojkou na trhu v prime timu, sledovanost nad 600 tisíc. Poslední zápas s Plzní na CT měl 300 tisíc, na Coolu skoro 700 tisíc. Ptal jsem se proč, odpověd byla, že ted už Plzni o nic nejde a tak je jasné, že to na ČT bylo nižší. Hle, na Coolu opět dvojnásobek. Souboj mezi ČT a Coolem tedy vyšel tak, že Plzen měla na Coolu vždy více jak dvojnásobnou sledovanost. Otázka pro zdejší odborníky tedy je - proč LM na ČT tak propadla a na Coolu je naopak rekordní? Opravdu Češi nemají rádi fotbal na kanálech Primy group? Ani jednou CT Cool s Plzní neporazila a ani jednou se nedostala na polovinu výkonu Primy. A to to na CT běželo v méně konkurenčně silnou středu. Chci znát důvod zdejších expertů!