to je uhozené uvažování, při vyšším příjmu z reklam je vždy vyšší čistý zisk. To je jako bych kvůli stovce navíc na dani nechtěl vydělat dalších 400,- čistého zisku...
ono to spíš bude - vyšší sledovanost = Xkrát vyšší cena za reklamu = méně firem které si to mohou dovolit = menší zisk....atd. je to třeba hezky vidět na reklamách Barrandova, Publicu a dalších, tam reklamy oproti Nově stojí o dost méně a mohou si je dovolit i jiné firmy, organizace...
záleží hodně na tom co převažuje, jestli mají např.
10firem po 100tis. = 1MKč nebo
2firmy po 500tis. = 1MKč,
pokud ale tak jedna velká firma "uteče", tak už = jenom 500tis.Kč, pokud uteče malá, tak = 900tis.Kč...
"Nova ... vyšší sledovanost je jí na obtíž" - mě bylo pořád divné, proč mají tak průměrný program. A oni potřebují snížit sledovanost! Jednoduše geniální ... :-)