Jeste s dovolenim pripojim jeden navrh. Coz takhle odpojovani rozlozit na cele obdobi do roku 2010 a kazdy mesic zeslabit v vykon vsech analogovych vysilacu o nejaky planovany dil. Prestoze informaci (zpravy) by meli divaci jeste pomerne dlouho, vlivem snizujici se kvality by se nejspis sami zacli zajimat o nove vysilani. Divaci by tak meli na konverzi pomerne hodne casu a zaroven by stat usetril i za informacni kampan. :-) Chapu, ze jednorazove odpojeni je mnohem jednodussi organizacne, ale digitalizace je bohuzel do znacne miry i otazkou politicko-strategickou, coz podle me vyzaduje i zvazeni podobnych technicky ne uplne sympatickych reseni. Nepopiram, ze tim prihrivam i vlastni polivcicku, protoze postupne zeslabovani je pochopitelne v zajmu jak obchodniku, tak zakazniku. Jakakoli narazova poptavkova hysterie (a nedelejme si iluze, kampan nekampan, 90% lidi stejne zacne shanet STB tyden pred vypnutim) muze prospet leda rychlokvasnym prekupnikum, jejichz aktivita muze v ocich podvedenych divaku (majitele smejdu bez jakekoli technicke podpory) poskodit i digitalizaci jako takovou.