Takže jsme od Novy "nenápadně" přešli k nějaké provinční Kurtizáně. Jak je to se servisními zaměstnanci nevím a nezajímá mě to, ty lidi neznají mnohdy ani zaměstnanci dotyčné televize, ale bavili jsme se o hercích, kteří často přecházejí mezi různými televizemi. Dám ti jednu radu do života zcela ZDARMA. Na trhu práce různých úzce zaměřených specialistů, jakými jsou i "televizní technici" jsou rádi za stálou práci. Nemají moc možností, jak změnit místo. No a když je od konkurence přetáhnou na vidinu vyšších výdělků, ty mu sice ze začátku dají, ale potom mu je sníží a on musí držet h.ubu a krok, protože ví, že se nemá kam vrátit. Vítej v kapitalismu. Jednou neloajální zaměstnanec - navždy neloajální.
jste zcela mimo... vyhledejte si třeba vyhlášení ředitele Markízy Setteleho - Němce skrz na skrz... moderátoři, dramaturgové, scenáristi, režiséři, všichni v tomhle mají jasno, za spolupráci s konkurencí dostanou embargo, z Markízy už takhle vyletěl celý zakládajíci tým Búrlivého vína, který by jinak CME nikdy nikam nepustilo, moderátorská slovenská královna Ďurianová po odchodu nemá práci a v Markíze už ji nikdy nedostane
jste opravdu zcela, zcela mimo... ostatně, jako vždy
Zjevně nevíš, jak to chodí na západ od Aše, protože v Německu dokonce svého času "pendlovali" známé tváře mezi státními televizemi a soukromými. Nedivil bych se, kdyby tomu tak bylo i teď, když to už nesleduji. Nova už dávno není v pozici, aby si mohla tolik diktovat podmínky. Doba Železného dávno skončila.
Jo na Coolu a Love který maji proti top primě sledovanost jakou?? Prémka cizího seroše má na Love max 100 000 a na Coolu možná těch 50-60. Proto říkám že na primáckýho diváka tyhle americký hity nezaberou nikde. Divák Coolu udělá 150 000 max u stý reprízy Simpsonů. Když daji novinku tak to primáckýho diváka nezajímá. To je reál ať se může někdo stavět na hlavu jak chce. A ještě mi nikdo nebyl schopnej napsat kdy dá P prémku filmu na Cool nebo na Love. Kromě céčkovejch hororů nic. Jen seroš a seroš. Tohle musí bavit max nezaměstnaný nebo maminy na mateřský. Prima kromě propadákovýho Zoomu nenabízí nic jinýho než samej seriál. U Zoomíku je ten nezájem lidí ale škoda. To říkám na férovku aby ste si zase nevymyslel něco co neřeknu.
Tak posedlost je spíš to že někdo vidí něco co jsem neřekl. Já jen říkám že se prima kvůli svym divákům musí vyhnout všemu americkýmu co je jinde ve světě hit až do půlnoci. Nova si může ty seroše a filmy co frčí i v cizině dát do programu přes den a večer dá prémku seriálu i v půl deset. To je u primy nemožný. Cizí film v prémce zabere často na nově a na primě skoro nikdy. Když je někdo tolik protiamerickej jako primáckej klasik divák tak je pro něj prima s jedinym možnym formátem vztahovej seriál a starý německý seriál jasná volba. Tomu jako rozumim.
to budou mít klasický diváci primy radost. Tahle televize je doost protiamerická a její diváci maj rádi jen vztahový seroše a s cizích akvizic jim stačí němec historickej brak. Divákům primy stačí jenom seriál seriál a zase seriál proto nic jinýho nedávaji. Když se objeví něco slušnýho nebo prémka americkýho seriálu tak to museji dát nejdřív v noci. Ani na těch kanálech se sledovaností nula nula nic se nic jinde hitovýho nechytá. Max 100 tisíc primáckejch diváků. Nejmíň náročný lidi tohle a to jsem si dřív myslel o nově. I ten nováckej divák udělá novýmu americkýmu filmu klidně 900 tisíc a ve všední dny už můžou prémku americkýho seroše dát klidně na půl desátou. Primáckejm ovcim nejdřív kolem půlnoci.