Názory k článku Prima žádá RRTV o odnětí licence digitální televizi TV 7

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2009 13:41

    Steve
    To jo, to je pravda .... to si zaslouží uznání. Ani já nevím málem, co mi tu hraje a co hraje v okolí, natož kdesi jinde :-))) A veškerá politika s rádii už jde teda tuplem mimo mě.
  • 3. 12. 2009 19:59

    bez přezdívky
    No, jo, jenže mocným to vyhovuje... Tedy mediálně mocným. To znamená MMS a taky RRM, takže Media Bohemia a Lagardere a konec konců i Radio Investmens atd. Jim se to takhle líbí. Co když by se někomu začalo, nějakému malému českému nebo ze zahraničí příchozímu velkému, dařit více ? Takto mají svoje jisté, takže to chtějí míti, co nejdéle... Ona se podobně chová i Prima s Novou, těm se do DVB-T ani DVB-S také moc nechtělo a nespěchají. V analogu nemuseli trpět konkurenci Barrandova a dalších. Takže ono se do digitalizace nechce nikomu. Jenže ti s televizemi tam k vůli podepsaným mezinárodním smlouvám musí ať se jim to líbí nebo nelíbí. Ti rádioví tam nemusí. Takže tam taky hned tak dobrovolně nepůjdou. Tedy předběžně si to odložili do roku 2025.
  • 3. 12. 2009 19:45

    Milda
    Teda obdivuji váš přehled o rozhlasovém éteru. Abych se přiznal tak zítra ty souvislosti z vašich postřehů nedám do hromady ani kdyby mě mučili :-)
    Kdybychom měli rozhlasový éter zdigitalizován, všechny tyto tahanice a zákulisní hrátky by nemusely být, protože vysílat by se dalo s menšími náklady v podstatě celoplošně :-)
  • 3. 12. 2009 19:23

    bez přezdívky
    Tak oni hráli Hard and Heavy, ostatně si stačí poslechnout Rock Max. ( http://home.tiscali.cz/~cb009902/ Já si stále ty pro mne zajímavější stanice eviduji.) Ono to bývá přijímáno, jak kým. Znám osobně příznivce metalu, co jsou tím nadšeni. Na Beatu tolik tvrdé hudby nedostanou. Zase na druhou stranu i na mne je jí na tom Beatu příliš a osobně se kloním spíše k zábavnějším věcem jako je alternativa, punk, indies apod. Hey poctivý rock hrálo Classic rock. Tedy zcela totéž, co Beat. Což bylo rozumné. Na Classic Rock se má oficiálně i orientovat Rock rádio od MB, jenže ti tam do toho už matlají, patlají na můj vkus příliš popu. Takže stejní, co zavrhují Rock Max s tím, že nejsou otevřeným rockovým rádiem a věnují se pouze jedné podmnožině rocku, tak zcela identicky tíž řeknou, že Rock rádio je pouze popová sračka nabarvená trochu na rockovo. Přičemž s tou první částí jejich názoru nesouhlasím a s tou druhou naprosto ano.

    Problém Hey je v tom, že se dostali až do Prahy. Tedy oni začali v Ostravě. A v Ostravě také vždy měli posluchačské zázemí a největší zisky. Šli z Ostravy do Brna, ale původně se to tam mělo jmenovat Špica a měl to být FOLK. Chvilku se to plácalo sem a tam a pak se z toho stala obdoba Ostravy a vznikl tedy poctivý rock. Nedávno provedli totální sloučení Ostravy a Brna, čímž si lidově řečeno nasrali do bot. Respektive bylo to z počátku přijato velice záporně, neboť ostravaci jsou prostě ostravaci a brňáci jsou zase brňáci... Na konec se jim to ale podařilo, tedy zvládli to, po čase a pak už to bylo chváleno, přineslo to více Art rocku například...

    Jenže byl tu problém s tou Prahou. Tam totiž hráli normalizační příšernosti. Tedy to nejhorší, co se snad dá hrát, jejich vzorem byl Blaník a heslo bylo Hey česky a nej...( což se překládalo jako nejhorší ) Také tam tehdy působil Zilvar, jeden z nejsveřepějích českých demagogů a normaličně-bolševických štváčů, vyhodili ho kdysi z Country rádia, čímž ho nejspíše zachránili(Country rádio)...

    Koupili Profil v Pardubicích. Pardubičáci vypadali, že zešílí, byli z toho hnusu hotoví... Co udělali pražáci, tedy Hey a Zilvar z jejich Profilu.

    Nejhůře se zachovali u nás tedy v Liberci. Nabrali lidi a stvořili Hey Sever. ( Jen show aby získali licenci), pak je asi za 2 měsíce všechny vyházeli a přepnuli to na Prahu. Také to u nás propadalo a poslechovost nula nula, neposlouchal to nikdo, mlelo se to na posledním místě...

    No tvůrcem Hey byl vlastně opět estébák Pařízek, tedy ten, co dnes devastuje Čechy Dálnicí, tedy chystá se na to... Ovšem mezi tím se to dostalo pod GES, tedy pod Primu, dá se říci...

    No a celkově je to šíleně zadlužené. Takže samozřejmě úkol je to sjednotit. A další patrně to celé jako jednotnou síť někomu prodat. V této chvíli je to nejspíše pro dluhy, neprodejné...

    Protože například tehdy ještě nebyl v Liberci Beat, tvrdil jsem vždy, že měli převzít plný program Ostravy, ten najet všude a museli by vyhrát...

    Jenže furt do toho kecá a řídí to Praha. A stále se hledá kompromis. I to je ovšem positivum. Takže napřed byl v jednání český rock. Tedy kompromis měl být v tom, že to mělo být česky a nej a přitom to mělo být poctivý rock... Jenže to neprošlo.

    Za rok přišli s jiným nápadem a ten teď realizují. Co si všimli lidi, tak brněnský ředitel na to reagoval tak, že si dal na net inzerát, že hledá lidi do nového svého rockového rádia...

    No ten nápad jsou taková opička po MB, tedy Rock rádiu, tedy ty rockové hity...
    Tak nyní musí být ale nutná odbočka. Je velice zajímavou otázkou na kolik do tohoto všeho kecá MMS nebo na kolik to oni ovlivňují a řídí... Protože roky se BEAT vymlouval, že nechce na Moravu konkurovat HEY. A roky se HEY vymlovalo, že nemůže v Čechách nasadit poctivý rock aby nekonkurovalo BEATu. Ovšem sjednotit HEY se musí.
    A tak najednou budou rockové hity a najednou jde a může BEAT na Moravu. Tedy ohlášené dokrytí Čech přestalo být nutností a dostává na Moravě jednu frekvenci za druhou. Teď právě včera Znojmo. http://www.radiotv.cz/p_radio/a_radia/rrtv-udelila-dalsi-kmitocty-tentokrat-jinym-stanicim/

    No, co to přineslo prakticky. Morava vyměkla a lidi na Moravě z toho šílí...v negativním slova smyslu, nic méně, když chvíli počkají, dostanou Beat...

    No u nás je to obrovský klad, který chválím...Najednou dostávám místo Vondráčkové Floydy a Queeny atd... Takže otázka je, kolik tam bude popu a kolik rocku... Myslím si, že by mohli najít cestu... Beat zase tolik nehraje různé svižné indies nebo neo punk a vůbec...dalo by se něco vyhrabat a nemusel by to být zrovna pop...Uvidíme, ale v současné době jim držím docela palce...
  • 3. 12. 2009 18:21

    Milda
    AZ rádio v Brně hrálo hodně tvrdý rock a samozřejmě že poslechovost nebyla nijak zázračná. Třeba rádio HEY na to šlo podle mě lépe a hrálo rockovou hudbu, ale přijatelnou pro větší masy. Nicméně HEY rádio postupně stále více vyměkává a nedávno jsem viděl strategii šéfů a je jasné že posun k popu bude pokračovat. Tudíž kdyby AZ v Brně vydrželo, mohlo teď nabrat posluchače a prosperovat.... To je ale kdyby a teď už bezpředmětné :-(
  • 3. 12. 2009 16:54

    bez přezdívky
    Ale nemám rád...

    Když na to přijde, tak u nás ve městě první rádio čajznul komouš,
    tedy předseda KSČ z Lidových sadů ho ukradl původnímu majiteli. (Contact)
    Druhé rádio bylo zrušeno RRTV, na popud E2, tedy na základě nějakých lobby a toho, že E2 se chystala k nám a nechala si lokální konkurenci, odstranit z cesty. (Triangl)
    Třetí pak krachlo samo o sobě, neschopností, neboť majitel byl tupý řezník
    a neměl ponětí o rozhlase, jen měl prachy...(Euro K.)

    Takže, když na to přijde, tak u nás konkrétně MEDIA BOHEMIA nic nezničili.
    Naopak, dalo by se říci, že u nás měli smůlu. Tedy jejich Hitrádiu Crystal
    se k nám podařilo dostat až asi na třetí pokus a to teprve nedávno,
    jako zcela tomu nejnovějšímu přírůstku.

    Vstoupilo ovšem na frekvenci 100,6 a je tedy otázkou, zda napřed nemělo být
    zlikvidováno Wave na 100,7. I když to nevím, to bych nechtěl takto předesílat...
    Wave nejspíše bylo likvidováno z jiných důvodů. A MB pouze nyní využili volného místa, tedy možnosti se na 100,6 vetřít. Ovšem Wave tím bude na 100,7 neobnovitelné
    v tom dosahu, v jakém bylo.

    Takže u nás toho moc neponičili. Ovšem není tomu tak v rámci ČR, tam jsou považováni všeobecně za největšího devastátora, tedy dosud... Jsou za nimi desítky
    zcela zničených stanic... Prostě vydrancovaná země a vydrancované pásmo FM...
    Je ovšem otázkou, zda je jistý p.Pařízek ( bývalý asgent StB)
    se svým projektem rušiček, nazvaným Dálnice, nepřekonal v bezohlednosti.

    MB vyčítám osobně především likvidaci plzeňské Karolíny. Tu jim odpustit nelze.

    MB provozují v této chvíli jedinou slušnou stanici a to OLDIES RADIO v Praze
    a Táboře, jinak je to víceméně o ničem, to jejich vysílání. Je to takový test, co až
    si nechá český posluchač líbit. Tedy je to ořezané na absolutní minimum a neposkytuje to většinou nic. Ekonomicky je to samozřejmě úspěšné. Jako vysílání to nemá kulturně žádnou cenu a hodnotu.

    O AZ rádiu toho moc nevím. Je to Brno. To je od nás moc daleko. Jen vím tohle AZ rádio bylo zcela první ROCKOVÉ RADIO na území ČR a už proto by se měla tato značka chránit nebo měli by na to být hrdi. Existovalo to dávno před BEATem a čímkoli jiným. Bylo to první solidní české rockové rádio. Tedy všimněte si, že ho chápu v rámci ČR a píši české i když jde o Moraváky. Ale prostě v tomto trumflo Brno i Prahu, která jinak vede snad ve všem. No AZ rádio mělo vysílače ještě ve Zlíně a Vsetíně, že.

    No a nyní je to nejasné. Zdá se, že se společnost skládala z několika majitelů nebo spíše subjektů nebo společností a jiné představy měli ti ve Zlíně a jiní ti v Brně.
    Ta brněnská část došla zřejmě k názoru, že jim rock nevydělá tak, jak by měl a také v té době tam působila relativně silná konkurence a to Hey poctivý rock, který již v současné době nemá tu razanci a šťávu a byl pod vlivem Prahy změněn na Hey rockové hity, to můžeš, které jsou podstatně měkčí.

    A tak se brněnská část odtrhla. Pokusila se se sloučením s nějakou silnou firmou již před lety, ale ne konec se jim zdály podmínky nevýhodné, takže z toho na poslední chvíli vycouvali.

    Mezi tím ta zdravá část ve Zlíně změnila název na ROCK MAX a jede vesele dál a je úspěšnou stanicí. Ovšem u RRTV je v nemilosti. Minimálně 2x žádali o kmitočet v Jihlavě, nedostali nic. Žádali o kmitočet v Brně aby se vrátili ke svým brněnským posluchačům, nedostali zase nic... Až poměrně nedávno se na ně trochu usmálo štěstí a RRTV jim milostivě přicmrndla frekvenci v Uherském Hradišti.

    AZ zatím dál působilo v Brně také ještě jako rockové rádio.
    Pak si asi porozuměli s podmínkami Media Bohemia a tak se stali jejich rádiem.
    Zažádali o změnu názvu a změnu programu a začali vysílat jako další hitrádio firmy MB, tedy Magic, jak se mu posměšně přezdívá v diskusích Magič.
    Tím jsem osobně považoval věc za vyřízenou.

    Nemám tušení, kdo to dal k soudu a proč. To, že je všeobecně způsob Media Bohemia veřejně odsuzován, to je známá věc. Jsou totiž propojeni s MMS a MMS jak známo je firma, která zajišťuje reklamu pro mnoho stanic v zemi. Včetně stanic jako je Beat, Country rádio atd. Jejich přehled si můžete prohlednout zde.

    http://www.mms.cz/index.php?webid=2 to jsou všechny české stanice, které jsou na MMS závislé. No, ale nikdo neví, kolik za to platí tahle stanice a kolik za to platí jiná stanice. Též mají všechny ty stanice také vlastní obchodní zástupce a část si prodávají sami. A zase nikdo neví, kolik procent zajišťuje MMS a kolik procent si zajišťuje ta či ona stanice sama. Takže dá se říci se veřejně neví, jak velký vliv je MMS, potažmo Media Bohemia , konkrétně v té, či oné stanici.

    No a pak se to dělá tak, že MMS prostě majitelům řekne. Tak, když vám to nejde nebo máte potíže, tak nám to prodejte. A oni buď prodají nebo neprodají. Zatím spíše prodávají.

    A pak tedy nastupují kolovrátky ořezané na minimum, tedy Fajnrádia, Hitrádia a Blaník.

    Jsou i tací, co málem podepsali a pak se vzbouřili a v čas utekli. Takovým známým příkladem je třeba p.Černý a jeho Radio Černá Hora.

    Dokonce nedávno jsem zjistil, že ti, co přežili, tedy tito vzbouřenci se začali zřejmě dávat dohromady a již mají své společné zastoupení. Viz.

    http://www.radiotv.cz/p_radio/a_radia/radia-hana-a-rubi-prechazeji-k-bpm/
  • 3. 12. 2009 16:44

    lahvon
    Ale ona se TV7 imho do žádné celorepublikové sítě netlačí.
    V každém regionu by vysílala jiná regionální stanice. Což je imho korektní a tak by to mělo být.

    Stejně jako Ostraváka nebude příliš zajímat regionální vysílání z Plzně, tak to bude i naopak. A když vysílají regionálně v analogu, proč ne v digitálu?
  • 3. 12. 2009 16:27

    Miloslav Klášterka
    Souhlas nejsou zbytečné, ale nikdo je přece netlačí doceloplošných sítí. O licenci si zažádaly sami. To, že si dodatečně spočítali co takový špás stojí je jejich chyba. Sami nyní vidí, že na atraktívní program nemají a 10x opakovanými hodinovými informaćemi reklamní zadavatele reklam nepřilákají. Mohou uspět jen s místními operátory. Publik ve zveřejněné zprávě se přiznává ke ztrátám. A to je koukatelná stanice.
  • 3. 12. 2009 15:04

    Steve
    Pokud jde o tu další zpravodajskou stanici, tak je jasné již dávno, že by se stejně ani neujala. Koukám, že už to došlo i p. Berkovi. Jsme tak malá republika, sotva viditelná na globusu a už ted' máme toliko regionálek :-( I tak zbytečné.
  • 3. 12. 2009 15:03

    Pevy
    Odejmout licenci Mr. Berkovi ? ZCELA SPRÁVNĚ !! V licenčních podmínkách se přece musí měřit všem stejným metrem, nebo ne ?
  • 3. 12. 2009 12:21

    Milda
    Chosé bude jistě potěšen, protože skupinu co stojí za Hitrádii nemá rád ;-)
    Na druhou stranu ráno na Hitrádiu Magic poslouchám pravidelně důchodce co nikdy nespí, Eduarda Kachličku z Rápotic a ten nemá chybu :-)
  • 3. 12. 2009 11:58

    bez přezdívky
    Tak ten zapis z posledniho zasedani RRTV je opravdu (ostatne jako obvykle) zajimavej - pise se tam, ze soud zrusil rozhodnuti RRTV na zmenu v Brne - z AZ rádia na Hitradio Magic - tak to jsem zvedav, co bude nasledovat na teto frekvenci, jestli RRTV licenci odejme
    a vypise nove rizeni? Prosim (nejpovolanějšího) pisatele JOSE o komentář na toto téma - díky
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).