Mluví dobře, ono při startu nebo otevření čehokoliv nového je počítat čísla až po nějaké době, hodně lidí se nechá nalákat, že je to nové a tak se podívají (stejné to bylo se Smíchove a Fandou ikdyž v jiných procentech), ale potom zjistí že to třeba není pro ně apod. Zatím to berme jako dobrý start a uvidíme kde se ZOOM po nějaké době usídlí ;)
To není tím, že by to bylo nové, ale že to je stanice, která se přesně trefila do vkusu diváků. Samozřejmě tato čísla jsou způsobena i tím, že zatím nejedou denní reprízové bloky, poté to klesne, ale pod 4% to dlouhodobě nevidím. Ale argument, že Zoom boduje jen proto, že je nový, je naprosto postavený na hlavu, když víme, že se nové stanice začínají měřit až po třech měsících, kdy jsou rády za půl procenta.
Tak třeba pro mě to není nic nového, protože si už roky platím u Skylinku MultiHD, takže mám mnoho doku kanálů jak v HD, tak SD rozlišení. Přesto, že jsem zhýčkaný HD programy, tak často sleduju i Primu Zoom, protože její skladba dokumentů je lepší (aspon zatím) než u většiny placených doku kanálů, navíc bez reklam. Jen kdyby byl ještě ten obraz aspon jako na ČT2, když už není HD. Musím ale říct, že kdybych si nepředplácel sat, tak bych u Zoomu strávil většinu času, kterou strávím u tv.
cinema čekala 5let na to, aby měla 5% sledovanost, fanda a smíchov sotva dosahují 1%,smíchov ani ne. Cool se na 1% dostal až někdy po půl roce.(cool měl, ale snížené pokrytí mux2,bylo v té době, tak 50%.mux4 má reálně také tak 50-60%,ale za to si nova může sama, cool to ovlivnit nemohl)
Ono to mělo by spíš napsané jinak.
Nové věci začínají přitahovat.
Co to je za bláboly Petře Kříži? Nové věci přitahují nejvíce? Vždyť všechny ostatní digitální televize čekaly měsíce, aby se dostaly na půl procenta. Zoom má od prvního dne 5%. Je to naprostý unikát i v celoevropském měřítku, tak co tu proboha blekotáš o tom, že nové věci přitahují nejvíce, když je tomu přesně naopak a lidi si na nové věci dlouho zvykají? Někdy se tu nestačím divit :D