Primě family se děsivě nedaří v prime time. Může za to přeplněnost reklamami?

4. 4. 2013
Doba čtení: 8 minut

Sdílet

Kromě pondělí a středy, kdy vysílá svůj stěžejní seriál Cesty domů, oslovují hlavní večerní pořady Primy family vysílané od čtvrt na devět jen okolo 300 tisíc diváků

Ještě že existují Cesty domů

Primě family se letos konečně podařilo předběhnout hlavní kanál Novy. Na svoje vítězství ale určitě není hrdá, protože se nestala lídrem v podílu na sledovanosti, nýbrž v meziročním poklesu v téhle veličině. Až do loňského roku si meziročně nejvíc pohoršovala televize Nova, která doplácela na výhradní postavení nadstandardně sledovaného programu, Prima family však od loňského podzimu, jakmile skončila třetí řada talentové show Česko Slovensko má talent, vykazuje neuvěřitelný skluz. Nepomohly žádné programové změny ani posun začátku hlavních večerních pořadů z osmé večer na čtvrt na devět.

Hlavní kanál Primy dnes v podstatě nemá konkurenceschopné pořady, kterými by se v časech těsně po 20. hodině vyrovnal konkurenci – nebudeme-li počítat seriál Cesty domů. Ten oslovuje každé pondělí a středu večer okolo milionu dospělých diváků, ale na paty mu šlape Gympl s (r)učením omezeným od Novy. Na rozdíl od něj Cesty domů oslovují výrazně starší publikum, které není tolik žádané zadavateli reklamy (v Novou tolik prosazované skupině diváků od 15 do 54 let vyhrává Gympl na plné čáře). Jenže dva dny v týdnu nemůžou Primu family spasit. V úterý, ve čtvrtek, v pátek, v sobotu i neděli prohrává a nezřídka ji poráží i menší tematické stanice.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).