Prima pořád dělá jen samé kopírovačky či protiúdery - což je chyba a Prima není dodnes svá. je to jen taková nedomrdlá uskakovačná opozice vůči Nově. Bohužel ostatního Prima nic nemá, ba ani už svůj vtip, nápad, směr.
Lepší je dívat se na ZOOM přestože se to opakuje, pořád je to zajímavé. Příroda je prostě originální. Kdo by byl dnes lačnej po nicneříkajících seriálech, SuperStárech, vaření apod. nicoty.
Vobec to nie je o pozornosti a kvante informaci.. sledovanost klesla jednoducho v momente ked si divak uvedomil, ze nepotrebuje vidiet x-tu reprizu toho isteho programu, alebo nepotrebuje stale cumiet na hitlera v 100nasobnych variaciach. ZOOM ma stasne malo tematickych celkov - bud je tam nejaka divoka priroda alebo vojnova historia, pripadne katastrofy a to cely den dokola.
Taky souhlasím, že na Zoom nejsou reklamy žádný problém, hlavně proto, že jsou jen mezi pořady. Navíc velká výhoda je, že člověk ví, kdy dokumenty pravidelně začínají. To byla velká výhoda i v počátku Cool, ale tam se jim to povedlo dokonale mimo prime time rozbít.
A proč Zoom klesnul? Protože sledování dokumentů vyžaduje větší pozornost a i když by člověk chtěl, tak se přeci jenom s přívalem informací není tolik schopen srovnat. Takže schopnost sledovat dokumenty klesla a proto klesla i sledovanost :-)
Přesně tak to vidím také. Prima Zoom nikdy nebude trhat čísla sledovanosti.
V tomto segmentu pořadů není tak šílená nadprodukce jako v telenovelách/soap_operách/…, tak bude vždy hodně mnohonásobných repríz (diváci Spectrum, Viasat, Discovery, NGC ten model znají), ale téměř si troufám říct, že každý dokument uvidí nakonec více diváků, než jeden díl Ulice/Ordinace.
Prima neměla hlavně následovat Novu a přesouvat začátek pořadů na 20:30. Vzniklo tak rozplizlé pásmo přeplněné reklamou, kde divák akorát přepíná jinam.
Na Zoomu delší blok reklam podle mě nevadí - dokumenty mají obvykle stopáž 50 minut, Prima je reklamou nerozděluje a tak před začátkem celé hodiny využije těch 10 minut na reklamu a selfy. Pro diváka je to rozhodně příznivější, než kdyby reklamou dělila dokument.