Vlákno názorů k článku Primě family se děsivě nedaří v prime time. Může za to přeplněnost reklamami? od pid - Programová strategie Primy je skutečně velmi zvláštní. Vypadá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2013 0:58

    pid (neregistrovaný)

    Programová strategie Primy je skutečně velmi zvláštní. Vypadá to, jakoby někdo ve vedení stanice cíleně likvidoval vlastní pořady. Kromě příkladů jmenovaných v tomto článku je asi nejkřiklavějším případem seriál Obchoďák. I laikovi muselo být jasné, že nasadit seriál tohoto typu do vysílání v úterý a ve čtvrtek od 21.45 - tedy zhruba 15 minut před koncem Ordinace - se rovná sebevraždě. Člověka napadá, zda šlo jen o neschopnost nebo přímo o sabotáž. Další otázkou je, jak dlouho takovou programovou politiku může Prima vydržet a kdy z toho konečně někdo vyvodí důsledky.

  • 4. 4. 2013 11:21

    CCblue

    Obchoďák začínal po Ordinaci a moje máma si to na něj vždycky přepla.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).