důvodů je určitě více, ale zrovna u mne se s tou reklamou nedávno strefili. Z Primy sleduji takřka výhradně Cool a to jsou typicky krátké pořady, u kterých mně jedno rozseknutí reklamním blokem nezabije ... ale, po delší době jsem si u nich vybral film (Hanební pa4chanti) a první reklama po nějakých 5-ti minutách (ve filmu ještě pořád běžela ta první scéna v domě rodičů s esesákem!) byla na mne příliš. Celý ten svůj týden propagovaný film k výročí Coolu pro mne úplně vyšuměl ...
Za tohle bych ty dramaturgy postrilel nahromadu ;-) Takhle zprznit zazitek. Ta uvodni scena s postavou Hanse Landy probiha celkem ve trech jazycich (francouzstina, nemcina a anglictina), pokud vsechny probihaji dabingem, zcela ztraci smysl a reklama nekde v zacatku uskodi te scene jako celku, protoze ta gradace napeti az do sameho vyvrcholeni tam trva skoro ctvrt hodiny. Genialni.
Dramaturgy? Máš dojem, že do tohohle má dramaturg co mluvit? To si řeší výhradně programová skladba a obchod. (Osobně jsem Pancharty po půlce na Coolu vypnula a pustila si DVD, jak ty breaky ničily to napětí, to se fakt nedalo). Nicméně námitka proti dabingu je lichá - ty tři jazyky tam zůstaly zachované, jen angličtina se změnila v češtinu.