Vlákno názorů k článku Přinášíme vám účet, ze kterého se posadíte na zadek (2.) od Ajolis - proč Telecom neposkytuje svým zákazníkům zdarma nějaký ten...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2004 11:21

    Ajolis (neregistrovaný)
    proč Telecom neposkytuje svým zákazníkům zdarma nějaký ten OptimAccess, jako to dělají jiní?! Osvěta je sice pěkná věc, ale trochu moc dlouhodobá záležitost v téhle rychlé době, ne?
  • 16. 6. 2004 20:56

    bln (neregistrovaný)
    no ono asi proto, jak uz tu nekdo psal: protoze program jako OptimumAccess nezabrani vytoceni jineho cisla bez ukladani nebo vytoceni cisla vlastnim programem...

    potom je chapu ze nechteji poslouchat kecy typu: "no oni nam k tomu dali program kterej tomu stejne nezabrani, takze si akorat namastej kapsy"
  • 17. 6. 2004 17:59

    Vladan Crha (neregistrovaný)
    OptimAccess je freeware, takže není problém to zákazníkům poskytovat. Na našich stránkách, které jsou této problematice věnovány, najdete linky na několiv podobných sw. Žádný z těhle prográmků Vám ale nezajistí 100%ní bezpečnost, stejně jako běžný antivir. Spolehlivé je až krajní řešení - zablokování linek se speciálním tarifem, případně zahraničních volání (ať už ze strany zákazníka nebo ČTc - některé země jako Vanuatu, Šalamounovy ostrovy apod., kam jde více problematických volání, blokujeme automaticky, hovor je možný pouze přes operátorku.

    Vždycky se ale najde někdo neinformovaný nebo neopatrný. Riziko je pochopitelně větší pro nezkušené uživatele. Aby bylo nebezpečí podvodných volání sníženo, je třeba věnovat se současně třem oblastem:

    - informovanost, "osvěta" (k tomu sloužila tiskovka, infomaily, speciální stránky a další články);

    - spolupráce mezi operátory (poté, co ČTc a možná i někteří další ve své síti přitvrdili pravidla pro speciální linky, většina tuzemských "problematických" content providerů se přesunula do sítí ostatních operátorů, kteří nejsou tak citliví, co se týče původu jejich výnosů;

    - legislativa, jasná pravidla (ČTÚ už minulý rok dostalo návrh na jednotná pravidla pro všechny operátory...výsledek je nula. V případě, že zjistí nějaký jasný průšvih, rozdávají sice pokuty, ale ty jsou vzhledem k charakteru tohoto "podnikání" úsměvné).

    Pokud jedna z těchto tří oblastí pokulhává (což v současné době platí v podstatě pro všechny), nic nevyřešíme. Znovu zdůrazňuji, tento problém se bohužel v první řadě týká nezkušených uživatelů.

  • 17. 6. 2004 19:29

    killereks (neregistrovaný)
    Blokování těch destinací je pěkná věc, ale jakmile je klient v síti alternativního operátora tak před číslem, které prochází ústřednou CTc, je nastavena automaticky předvolba daného operátora a hovor si v klidu projde třeba na Mars. :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).