Vlákno názorů k článku Přínos hodnocení uživatelské zkušenosti v průběhu životního cyklu služby od Jenyk - Ale to je snad standardní požadavek ISO 9001,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 5. 2011 12:19

    Jenyk (neregistrovaný)

    Ale to je snad standardní požadavek ISO 9001, proč tyhle fantasmagorie okolo? To co pan kolega předvádí je názorný přístup typického teoretického škodiče. Panu kolegovi doporučím odložit teoretické bláboly, jít něco prakticky dělat a už nízká manažerská pozice mu ukáže, o co v praxi jde. Je příliš vidět že mu praxe naprosto schází. Neživí se náhodou celý svů profesní život jako konzultant?

    Milá Lupo, kazí vám jméno.

  • 20. 5. 2011 11:06

    Zen (neregistrovaný)

    Pro predchozi diskutujici:
    Uz pri navrhu sluzby navrhnete zpusob mereni kvality. Pak merte a vyhodnocujte, zejmena pri jakychkoli zmenach.
    Metodika podle I(CH)TILu v clanku :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).