Každopádně je pozitivní, že jsem nezačal psát já. Tedy vlastně trošku ano. Asi v deseti letech jsem dostal psací stroj a když jsem si s ním potykal, tak jsem se po hlavě pustil do detektivky. Vůbec mi to nešlo a mé trpělivosti brzy vypršela záruční doba. Jako druhou variantu jsem zvolil psaní tv programů, poněvadž mi vůbec neštimoval tehdejší program ČST. Když jsem zjistil, že takto stejně nebudu vyslyšen, tak jsem napsal dopis do samotné ČST a pořadu, že máme na videu super filmy jako třeba RoboCop, a že nechápu, proč podobné bijáky nedávají. Potom jsem delší dílka začal psát až po mnoha letech sem, nicméně myslím, že půjde zřejmě o nějaký komplex nebo co? ☺ Tak hezký večer přeji.
Prozradit v recenzi detektivky, kdo je vrah, tomu říkám majstrštyk. Pokud hodlá digizone.cz nadále angažovat takové neumětele, kteří neuspěli v režii dabingu, a kteří selhávají i na plné čáře v oblasti recenzní.
odmítám prodloužit předplatné. Peklo, peklo, peklo. Jane Potůčku, Lukáši Poláku, vraťte se!!! Jako recenzenta audioknih a rozhlasových pořadů, mě jednak uráží páně Žáčkovo pohrdavé přirovnávání dialogů ve filmu k rozhlasu, druhak mě uráží, co vše lze za recenze vydávat.
Po prvních dvou odstavcích jsem si řekl, že se na to zkusím podívat, když to Žáček tak vychvaluje. Ale proč bych měl koukat na detektivku, když mi místní spisovatel v této recenzi bez jakéhokoliv upozornění v textu vyzradí jméno pachatele?
Pane Žáčku, pošlu Vám jako odměnu 25 korun, když mi slíbíte, že už nebudete psát recenze na detektivky. Neumíte to totiž úplně stejně, jako někteří scénáristé, jež častokrát kritizujete.