Vlákno názorů k článku Případová studie VašeČočky.cz: Vyplatí se e-shopu zaplatit za mobilní web? od Jaromír Sedláček - Já jsem pro svůj e-shop také řešil mobilní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 8. 2013 12:58

    Jaromír Sedláček (neregistrovaný)

    Já jsem pro svůj e-shop také řešil mobilní verzi a rozhodl jsem se využít službu ShopsInTouch. Myšlenka mobilní nákupní galerie se mi líbila, proto jsem zaregistroval svůj shop a během 1 hodiny byl e-shop v galerie zobrazen. Jednoduše a rychle jsem tak získal mobilní verzi svého e-shopu bez jakýchkoli nákladů. Komunikace a řešení požadavků s tvůrci řešení probíhalo vždy velmi rychle a bez problémů.
    V aplikaci není možné zatím přímo nakupovat, ale podle dosavadních výsledků uživatelé v ČR pouze používají mobilní zařízení k procházení a samotný nákup realizují z desktopu. V tomto souhlasím s obsahem článku. Nyní čekám, až bude verze aplikace na Android. V tuto chvíli je pouze pro Apple, ale na druhou stranu je optimalizovaná jak pro telefony, tak i tablety. Až se budete rozhlížet, určitě mrkněte i na ShopsInTouch.

  • 25. 8. 2013 13:17

    Jiří Koutný (neregistrovaný)

    ShopsInTouch je přeci ale něco dost jiného. AFAIK vytváří nativní mobilní aplikaci pro e-shopy, ne mobilní web. Pokud tedy mobilní návštěvník chce na e-shopu nakoupit, musí nejdřív stáhnout aplikaci z AppStore (několik MB dat?).

    Kolik z návštěvníků to na pomalém připojení (většinou EDGE, 3G jen zřídka) udělá? Vždyť to budou stahovat přinejlepším několik desítek minut?

    Samozřejmě může mít návštěvník přímo appku od ShopsInTouch, ale kolik takových dnes je?

  • 25. 8. 2013 13:46

    Jaromír Sedláček (neregistrovaný)

    Ano, je to něco jiného, to Vám nerozporuji. Ale je to jedna z možností, jak mít mobilní verzi e-shopu a přijde mi dostačující, protože zobrazuje kategorie produktů stejně jako na webu - nejedná se o klasický srovnávač. Na druhou stranu si myslím, že i nativní mobilní aplikace má své nesporné výhody.

  • 23. 8. 2013 13:01

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)

    po pravdě mi to pr vůbec nevadí. Klidně budu číst odborné články, které něco propagují, když se z nich dozvím něco nového, přínosného, slušně si to podloží argumenty atd. Vždyť kdo jiný ví o nějaké novince lépe, než její autor či nějaký betatester.

    Teď zrovna jsem chtěl řešit stejnou potřebu pro jiný eshop, tapomat jsem neznal, znám pár jiných zahraničních, ale Tapomat mi přijde lepší už jen tím, že je český, takže bude znát asi česká specifika - háčky, čárky, dobírky, platební metody ...

    Ještě si to musím projít a hledat nějaké nevýhody a možné problémy, cena mi přijde ok, trochu zamrzí, že asi neumí zatím nějakou verzi optimalizovanou na tablety, každopádně za článek děkuji. A když do toho půjdem, tak udělám třeba pak svůj zcela nezávislý článek.

    P.S.: jestli někdo znáte nějaké jiné podobné služby, tak sem s nimi (jde mi o eshop, který nepoužívá žádné prestoshopy, magenta či wordpressy ale má vlastní cms, takže nelze použít běžných pluginů).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).