No vidíte, a mně to zas přijde jako příliš nízké. Jestli tedy opravdu dokáží napojit to co tvrdí a bude to fungovat. Ale já nad tím uvažuji pro obchod s mld obratem, takže je jasné, že to je trochu něco jiného.
Ostatně IMHO to je spíš nákladově asi trochu mimo - malý obchůdek, který chce všechny služby, ale má jednoho mobilního uživatele za rok by v zásadu asi nemusel platit tolik, jako třeba ten náš obchod. Předpokládám, že to pak běží na jejich serverech, tj. měli by tam mít nějaký parametr zátěže - počet uživatelů/objednávek. Ale když to maj takhle, tak já si stěžovat nebudu
Ještě k cenové politice, 99 Kč za bronze OK, pak už je to horší. Cena 1000 Kč ze Gold je zcela mimo realitu, to je cena za celé řešení pro shop s 20 000 položkami, komunikatorem s bankou, integrací do ERP, věrnostním programem a dalšími features. Reálná pozice je někde 99/150/350 Kč.
Neznám vaše celé jméno, abych dohledat podrobnosti vašeho případu. Proto odpovím jen obecně.
Nevím, co je podle vás "základní funkcionalita". Každý e-shop požaduje něco trochu jiného. My se musíme zpočátku soustředit na funkce, které chce většina. Někteří klienti požadují velice specifické funkce a proto je bohužel musíme občas odmítnout.
Že aplikace měla své mouchy je pravda. Od počátku roku jsme ale AFAIK všechny zásadní odstranily. Pokud máte problém s něčím konkrétním, napište prosím na podpora@tapomat.cz.
Vyhněte se, prosím, nepodloženým tvrzením typu "Vasecocky jsou asi jediny, komu aplikace funguje". Tapomat funguje na desítkách e-shopů.
Díky a hezkou neděli.
Nic se nepřepisuje. Makáme na nových funkcích. Namátkou:
Nové funkce za posledních pár týdnů:
- jednodušší integrace s eshopy (NoAPI + přesměrování javascriptem)
- lepší možnosti customizace designu mobilní verze
- podpora pro dostupnostní feed
- scraping kategorií přímo z webu (protože kategorie v dodaném XML často nesedí s webem)
- scraping variant přímo z webu (protože některé eshopy nemají varianty v XML)
- integrace s eshopem pomocí XML (další způsob je API nebo posílání objednávek na email - toto řešení nevyžadu žádný programátorský čas na straně eshopu)
Připravujeme:
- podporu dalších jazyků (slovenština už je skoro hotová)
- platba kartou online
- mobito
- analytickou část
- verzi pro tablety
Zákulisní informátor ještě říkal, že jste to původně postavili na zběsilém domácím javascriptovém chaosu, pak jste to přepsali na domácí řešení Steidy, které ale také bez podpory a komunity umřelo http://www.estejs.com/ a tento rok jste to přepisovali na nějaký zas jiný framework. Prý to furt kolem dokola přepisujete a na vývoj nových věcí není čas.
To asi podle vás taky není pravda...
Zajímalo by mě, kdo takové zákulisní zprávy poskytuje. Přijďte se někdy podívat do Polské 13, kde máme kanceláře. Uvidíte, že zakladatelé Jiří Kopsa a Josef Holý projektu věří. Lidí, kteří jsou tak zapáleni pro svůj projekt, moc není. Prozraďte nám - kam kluci zaměřili svoje úsilí? :)
Do Tapomatu jsem investoval cca před 3 měsíci. Rád přiznám, že rozjiždět technologický startup není lehké. Ale před 3 měsíci jsem projektu věřil a teď mu věřím ještě víc. Tapomat totiž funguje. Zveřejněná případovka je jedním z důkazů (chystáme i další případovky).
Vyměňte svého zákulisního informátora!
Já, i Jirka Kopsa se momentálně plně soustředíme na Tapomat, který je na tom jako nikdy předtím. Máme skvělý tým, super produkt a rostoucí skupinu spokojených zákazníků.
Efekt nasazení tapomatu nejlépe demonstrují právě čísla pana Vávrů uvedená výše.
-Josef Holý
No já v tom sice podíl nemám, ale slyšel jsem zákulisní zprávy, že Tapomat dlouhodobě umírá, a že už tomu nevěří ani kluci zakladatelé a tak zaměřili svoje úsilí jinam a nechali to jen tak přežívat.
Moc radostně nepůsobí ani příspěvek investora Barty http://schickelgruber.blog.cz/1306/proactify-tapomat-dalsi-moje-odepsana-investice který svou investici úplně odepsal.