To je jako, když si firma zaplatí težký peníze za rádioreklamu kde odkazuje na své internetové stránky které pak jsou v tragickém stavu a dostat kloudnou informaci je problém! Pak se diví že reklama neměla žádný účinek! :-(
Zad-li se z té 100 nebo 1000 zákazníků vrátí někdo a stane se stálím zákazníkem je práce prodejce, "klon" se musí starat o to jestli nabídka prodejce není nesmyslná protože ve výsledku může poškodit i klon.
Riziko tu je pořád a tenhle byznys není všespasitelný!
"Mr. Balani says 88% of the cards were purchased by first-time customers, but since some bought more than one, the promotion actually netted just over 460 newcomers. He's hoping the investment will pay off with repeat business. "It's going to depend on how many of these customers return," he says." - zdůraznil bych "he's hoping the investment will pay off", takže prodejce má trochu reklamy (twitter, facebook), která je ale dvousečná, protože když stálí zákazníci uvidí takovéhle ceny, tak se sami sebe zeptají, jestli je celou dobu, co u nich nakupovali, neokrádali, a pak problém s tím, že "slevoví zákazníci" se nevracejí, protože jdou o dům dál za další slevou.
Takže sumasumárum mi to připadá, že se prodejce může pochválit za vysoká čísla, ale když si vezme po roce kalkulačku tak je rád, když 0 od 0 pojde a jedinej kdo na tom opravdu něco vydělal by Groupon a možná ty lidi co to přes něj koupili. Asi něco jako mejdan za cizí prachy :-)
diky za zajimavy postreh. diky! klidne predstavte vas byznys :) velka konkurence tlaci podle me provize dolu, zaujmete ted hlavne s nejakym super dealem. velky steak deal jednoho velkeho hrace byl podle mych informaci na hranici rentability - 5% provize z puvodni ceny