Tak já se asi řadím do druhé skupiny,já jsem sledoval hodně Očko ikdyž jsem ho měl až na 8pozici a to proto že jsem zvyklej mít prvně ČT1,2 pak Novu,CinemuPrimu až je tam Očko takže neodsuzujte Očko podle umístění,kdyby jej tam nechtěly tak by si je lidé odstranily ze seznamu,nemyslíte?
Některá TV musí být na poslední pozici takže nevím co stěma pozicema stále máte!A reklamy jsou na každé TV a na Očku jich moc nebylo když porovnám NOVU,PRIMU tak je to nesrovnatelný.
A kdo se ještě v dnešní době dívá na reklamy???? A chtělo by to zveřejnit sledovanost reklam u jednotlivých tv stanic ..... možná, že by koláče sledovanosti programů byly úplně jiné ....(to je jen můj názor, možná se mýlím a naprostá většina diváků proto sleduje TV Nova, Prima ... jen z důvodu reklam). Asi neviděli tv pořad, popř. film bez reklamy a vůbec jim to nevadí .....
Jasně ale už jsem dokoukal když to ted padlo tak už jen smutním,ani mi nevadilo že nebyla novinková,byl jsem rád že vůbec vysílala nějaká hud.stanice.Přemýšlím o satu ale nevím mě by stačíla základní nabídka do 1500kč komplet bez placených ale parbola je jen 60cm a to mě odrazuje,při špatným počasí by mohl nastat problém.Kvůli Očku.
To chápu. Kdysi v analogu to tak opravdu bylo. Dnes už jsou výkony družic samozřejmě podstatně vyšší a tudíž postupně se snižují i velikosti antén. Pokud tu šedesátku přesně nastavíš /samozřejmě především podle 11,992/H/ tak se není čeho bát,signál vypadne opravdu jen při hodně špatném počasí. V rodině máme šedesátky dvě a obě se používají dokonce na Intelsat 1W.
Pravda je, že drtivá většina lidí si třídí své oblíbené programy do pořadí od jedničky. Óčko mají lidé většinou na posledních místech, čili než tam člověk dokliká, pohltí ho jiná předchozí stanice a kolkrát se na Óčko ani nedostane. Takto to většinou dělá český divák. Přesto, např.mé nejoblíbenější programy History, Discovery a oba Viasaty mám až na pozici okolo dvacítky :-) Na Óčko kouká výhradné pubertální obecentstvo a těm je úplně jedno, že v DVB-T už není, cestu k němu si mladí vždy najdou.
Není nutno, není tutno ..... Tato stanice v terestrickém dvb-t byla prakticky o ničem, většina diváků ji měla naladěna na poslední pozici a prakticky o ji nesledovala .... Taktéž je to při satelitním příjmu. Na neustálé reklamy již opravdu, ale opravdu není nikdo zvědav ....
Óčko není špatné, ale od té doby, co jsem objevil např.bulharské "Óčko" stanici City jsem pochopil, že z nás Óčko pořád dělá blbce. Než se na Óčko dostane nějaký nový videoklip, na bulharském City už běží několik týdnů!!!! To platí i o vícero věcech, když zůstanu u té hudební stanice City - tak zrovna zde jsem viděl v reklamním bloku něco, co bych velice přivítal a co se ještě v ČR neprodává - jedná se o instantní Icecafé od Jacobsu - to prostě do ČR dorazí až po balkánu - a to mě štve! :-)
Odpověď je jednoduchá. Provozovatel Óčka nemá peníze, tedy musí šetřit, kde se dá. Akorát si myslím, že by z hlediska udržení pozice na tv trhu možná bylo bývalo čistší přejít celkově na placený provoz, jako je tomu na satelitu např. u Novy Sport. Pak by záleželo hlavně na sledovanosti, zda by jim to zaplatilo náklady na šíření signálu, popř. i na zkvalitnění programu. Zdá se mi totiž, že v počátcích byl program této stanice kvalitnější a bohatší (byly vysílány nejen klipy, ale i různé koncerty apod.).
Ohledně prázdné pozice v muxu CDG, je v nejvyšším zájmu provozovatele tohoto muxu toto prázdné místo co nejrychleji zaplnit. Uvidíme tedy, k čemu dojde dál.