Hezky clanek. Jen mi tam nekde chybi poznamka - PR: dobryweb.cz treba jeste s reklamnim sloganem 'Proc mit zadarmo neco za co muzete zaplatit?'
Protoze proc jinak by vsechny testy probihaly na nem a ne na nastrojich primo k tomu urcenych (ktere jsou navic zdarma)? Myslim treba http://validator.w3.org, http://jigsaw.w3.org/css-validator/, http://bobby.watchfire.com/
Protoze proc jinak by vsechny testy probihaly na nem a ne na nastrojich primo k tomu urcenych (ktere jsou navic zdarma)? Myslim treba http://validator.w3.org, http://jigsaw.w3.org/css-validator/, http://bobby.watchfire.com/
Všechny tyto nástroje jsem používal. Navíc ještě Cynthii, která mi přijde lepší než Bobby. Protože mě ale přijde náš Automatický audit jako zajímavý nástroj, odkázal jsem na něj. HTML validátor zná každý.
Vám připadá Automatický audit na Dobrém webu určený k něčemu jinému, než co dělá, a málo zdarma? Mimochodem, pokud jde o testování přístupnosti, všechny online nástroje (Bobby, Cynthia) jsou komerční a k dispozici je jen demo s omezenou funkčností.
Ten slogan se vám ovšem povedl. Určitě ho nějak využijeme, díky :-)
Slogany, to je moje. Az budete zase nejaky potrebovat tak se nevahejte na me obratit ;-)
Co treba:
Pozor, dlouhodoby pobyt Navrcholu je nebezpecny pro vasi kondici!
(mysleno samozrejme na vrcholu Himalaji a skodlivost nedostatku kysliku, nema to nic spocneho se sluzbou podobneho nazvu a jeji pripadne skodlivosti na financi kondici pokud ma clovek nahodou uspesny a navstevovany web ;-)