Myslím, že jediné, co se s tím dá dělat, je od nich vždy získat název firmy a případně si zapamatovat jméno, a pak to "za tepla" uložit na weby typu "kdovolal". Dokud nebudou databáze těchto webů plné, tak odmítám volat zpátky na zmeškané hovory z neznámých čísel, i když to v jednom ze sta případů může být klient, který podruhé bohužel nezavolá...
Na druhou stranu to, že mi někdo přes telefon cpe něco, co nechci, mi nijak extrémně už nevadí - chápu, že se každý živí, jak umí, já mu do telefonu nabídnu naoplátku své služby, dohodneme se, že ani jedna strana od té druhé nic nechce, a hovor skončí. Operátor se nažere, telemarketér vykáže činnost, já zůstanu celý a ještě mi stoupne u operátora bonita, která se mi pak bude hodit, až od něj zase budu chtít utíkat (čím víc hovorů, tím lepší retence).