Tak Fair User mam jiz zaplou. Vcera jsem prekrocil 10 GB a byl prerazen do nizsi priority. Od teto chvile mi internet NEFUNGUJE (mozna ze panu Silhavemu se bude zdat me tvrzeni prehnane, protoze nejake bajtiky obcas probehnou, ale dle mych meritek nefunguje). V praxi to vypada tak, ze kdyz zadam treba seznam.cz, tak se mi po ca 5 minutach nacte logo seznamu a tim to skonci. Zbytek stranky vytimeoutuje. Zkousel jsem merit rychlost na DSL.CZ a po dlouhych minutach (desitkach minut) mi to vypsalo rychlost 2.1 kbps (ted si nejsem jistej, jestli to dokonce nebyly jen bps!!!)!!!
Timto pretekl pohar me trpelivosti, uz mam napsanou vypoved a jeste dnes ji odesilam. Verim ze o ADSL uz do smrti neuslysim. Tahle sranda me prisla pekne draho. Kdyz to spocitam ....(ceny si nepamatuju na haler presne, ale +- to sedi)
- 1500 Kc zavedeni telefonu (ja blahovej doufal ze to bude fungovat, dokonce jsem byl takovej blbec, ze jsem si kvuli tomu zridil telefon, ze ktereho neuskutecnim ani jeden hovor za mesic)
- nebudu pocitat 2 mesice, kdy to fungovalo dobre (zari rijen)
- Listopad 1400 ADSL + 350 Tel. = 1750 Kc
- Prosinec 1750 Kc
- Leden 1750 Kc
- Unor (z toho se nestihnu uz vyvleci) 1750 KC
- 18 x 350 (zbyva mi rok a pul uvazku u telecomu)= 6300 Kc
To je celkem asi 15.000 Kc!!!
No super. Ted teprve mam pocit ze sem fakt debil ze sem mohl telecomu nalitnout. Vinu davam predevsim telecomu, ale i tiscali neni svatej. To opravdu muze telecom s kazdym takhle mavat? To se nedokazali ubranit? Telecomu uz neuverim NIKDY NIC. Aby se jim podarilo pritahnout me zpatky, tak by mi museli dat minimalne 2 mesice na vyzkouseni zdarma a 0 za instalaci, ale i tak, pokud bych mel neco spolehliveho bych VELMI vahal.
Neposílal bych být Vámi výpověď, ale odstoupení od smlouvy. Reklamujte službu a pak odstupte. I přes negarantovaný charakter, musí služba zůstat _službou_! Tiscali Vám nemusí garantovat závratnou rychlost ani nic jiného, ale můsí Vám zaručit, že od nich máte připojení k internetu, na kterém vše, byť pomalu, funguje. 5 minut načítání stránky a vůbec problémy s byť jen pouhým načtením znamená, že nedodávají službu _vůbec_!
...Neposílejte výpověď, napište reklamaci - i přes všechny ty kličky, které ve smlouvě Tiscali má, Vám to musí uznat.
To je sice pravda, ale v některých případech si to člověk nemůže dovolit - přetahovat se, vést spor, eventuelně se i soudit. Většině lidí vyjde lépe vypovědět... Jsou to mrchy (v Tiscali).
Zdá se mi, podle toho co čtu, že Tiscali reklamace nestíhá vyřizovat... Ti kteří na to mají sílu, mohou po třiceti dnech od podání reklamace (pozor, musí to být průkazné!) odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení si plnění.
Zase reklamace může mít tu výhodu, že po dobu vyřizování reklamace (30 dní) nemusíte nic platit. Pokud Vám řeknou, že je to v pořádku a znovu zareklamujete oni mají dalších 30 dní, po které nemusíte nic platit a potřetí vám musí vrátit peníze... ; ) - tedy i instalační poplatek, o kteý byste při odstoupení přišel.
Ale to přeci není pravda! Potřetí ano, ale pokud reklamaci pokaždé uznají! Pokud ji neuznají, toto využít nelze. Kdyby tomu tak bylo, tak by každý jakékoliv zboží/služby reklamoval bezdůvodně a pak by od smlouvy odstoupil!
Pakliže reklamaci zamítnou, nezbývá, než si pořídit posudek a přít se!