Vlákno názorů k článku Problém s volbou operátora? od Jara - To co s námi dělají monopolisti telekomunisti ,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2002 11:05

    Jara (neregistrovaný)
    To co s námi dělají monopolisti telekomunisti , to je do nebe volajicí nehoráznost . Zajímalo by mě , kolik stojí pospis pana Stádníka pod lumpárny telekomunistů .
    HOME MINI zdarma - NESMYSL . Změnil jsem si HOME STANDARD na HOME MINI a i když všude vykřikují , že první změna je zdarma , mně za ni naúčtovali poplatek 52,50 kč . Asi pořád mají málo ? Samozřejmě to byla první změna ! Na moji reklamaci mi odpověděli , že první změna cenového plánu zdarma je pouze do šesti měsíců od datumu zřízení nebo převodu účastnictví telefonní stanice !!! A pokud mám k tomuto šetření výhrady , ať se obrátím na ČTÚ Plzeň , kde uplatnění mé námitky podléhá správnímu poplatku . Mají to pěkně vymyšlené . Jen nevím , jak mohli dosáhnout certifikaci dle ISO 9001 / 2000 s tímto přístupem k zákazníkům . Takže lidi , POZOR na ně !!!
  • 11. 2. 2002 18:51

    Ivan Fuksa (neregistrovaný)
    Pro informaci do diskuze. Možná se blíží čas kdy Telecom začne reagovat na názor uživatelů.

    Zákazníci CESKÉHO TELECOMU, kterí požádali po 1. prosinci 2001 o zrušení hlavní telefonní stanice, si ji mohou nechat znovu zapojit zdarma. Bližší informace jsou k dispozici na této internetové adrese: http://www.telecom.cz/tz/11022002_1.html
  • 11. 2. 2002 19:21

    Ondra Janál (neregistrovaný)
    To, že lákají "nulovou cenou", ještě neznamená levnější a kvalitnější služby!
    Čím větší budou mít ostatní operátoři trh k dispozici, tím dříve nastane možnost levnějších a kvalitnějších linek! Tuším, že se tomu říká konkurence. ;-)
  • 15. 2. 2002 18:40

    Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
    Muzete mi prosim poslat presnejsi udaje, kde se neco takoveho stalo a kdo Vam poskytl takove nesmyslne informace? Prvni zmena programu /a specialne u Home Mini kazda/ je zdarma.
  • 18. 2. 2002 6:50

    Jaroslav Kolář (neregistrovaný)
    Vážený pane !

    Možná se budu opakovat , ale zde je moje kopie stížnosti
    na politiku Vaší firmy . Osobní údaje jsem vynechal . Pokud Vás to bude zajímat a budete to šetřit , dopátráte se jich . Na první změnu cenového plánu máte opačný názor než
    Hana Kvapilová , vedoucí reklamací Hradec Králové . Jste zaměstnanci jedné firmy ??????????????????????????

    ČESKÝ TELECOM a.s.
    odbor kontroly
    paní Jitka Hanzlíková

    V Horní Bříze 4.2.2002

    Vážená paní !

    Mám stížnost k obchodní politice ČESKÉHO TELECOMU .

    V listopadu 2001 jsem se rozhodl změnit svůj cenový plán HOME STANDARD na HOME MINI . Informoval jsem se na Vaší infoline 0800 123 456 , kde mi bylo sděleno , že první změna cenového plánu je zdarma . Poštou mi bylo zasláno 2 x " Provedení změny identifikačních a jiných údajů " . Toto jsem podepsal a zaslal zpět . Tímto jsem to považoval za vyřízené . Omyl ! Jedno " Provedení změny " jsem obdržel zpět s dopisem zn. 10262/94/1/CP, Lenka Vernerová , vedoucí podpory telekomunikačních služeb Plzeň , ve kterém mi sdělujete , že změna cenového plánu je zpoplatněna částkou 52,50 Kč . Na toto jsem 10.1.2002 reagoval stížností na Vaší infolince , která byla postoupena dále . Pod zn. CCR2/191637/02 , Hana Kvapilová , vedoucí reklamací Hradec Králové jsem obdržel vyřízení mé reklamace ve znění : " Provedená šetření neprokázala žádné administrativní chyby . Telefonní stanice Vám byly zřízena 7.7.1997 . První změna cenového plánu zdarma je pouze do šesti měsíců od datumu zřízení nebo převodu účastnictví ( toto byla moje prvotní informace ) ! Pokud mám k tomuto šetření výhrady , ať se obrátím na ČTÚ Plzeň , kde uplatnění mé námitky podléhá správnímu poplatku . V tomto duchu jsem byl informován též p. Fraňkem na telefonním čísle 038 / 782 44 44 . Tato politika se mi vůbec nelíbí s ohledem na to, že ve Vašem letáku nám zákazníkům sdělujete , že první změna cenového plánu je zdarma . Tato informace byla též publikována Vaším zaměstnancem v médiích . Proto mě velice zaráží Vaše reakce . Nevím , jak jste mohli dosáhnout certifikaci dle ISO 9001 / 2000 s tímto přístupem k zákazníkům . Myslím si , že v této záležitosti jsem neudělal chybu . Chybu udělala Vaše pracovnice infolinky , která mě neinformovala o poplatku za první změnu cenového plánu . Proto nevím , proč za tuto chybu zaplatím já , zákazník .

    Žádám Vás o znovupřezkoumání této záležitosti a kladné vyřízení k mé spokojenosti .

    Očekávám Vaše brzké písemné vyjádření .

    Přeji hezký den .


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).