A hele co mi poslal <nemůžu přijít na slušné pojmenování> po ukončení smlouvy? Ano, správně účet! Smlouva byla ukončena přesně dle jejich řádů výpovědní lhůtou (je měsíční a začíná běžet 1. dne * kalendářního * měsíce) k 31.1. (podaná 28.12.) a mám platit paušál ISDN i za 1.2. - 16.2. !!! Jo, a linka byla nefunkční už 31.1., fuj! Dlouho jsem nedával reklamaci, naposled minulý rok ;-))
BTW: jak že to je? "... kdo jiného uvede v omyl za účelem vlastního zisku... dopouští se trestného činu podvodu" Kolik lidí si toho nevšimne, kolik lidí to bez mrknutí zaplatí (nebo i s kurvováním?!?!); silně všem doporučuji reklamovat!!! Kdo z šikovných napíše článeček? :-)
Skromně se přiznám že já zrušil k 31.12.2001 dvě ze tří linek :-) Jen co zavede TELE2 voice služby, zruším i poslední linku pracně před 1/2 rokem předělanou na ISDN.
Co takhle Tele2 (linka 128 kb/s - 384 kb/s, 200 MB za 1250,-, 500 MB za 2500,- atd.), zatím ale bez telefonování (prý to zavedou někdy v tomto roce)...
Pravda, ve mě SERE.COM stratil jen malého zákazníka, jen cca 3.000,- měsíčně (včetně nehorázného paušálu za "SUPERŠPIČKOVOU" technologii ISDN)
BTW: Kdo provozuje v PV mikrovlnu pod 3000,- ? :-)
To je ono, zajímalo by mne, kolik z těch, kdo tu vykřikují, jak odhlásí linku, to opravdu udělá. (Abych předešel dotazům: linku jsem neodhlásil, protože jsem si ji vůbec nenechal zavést.)