Všechno je o propagaci...
Vezměte si například takového provozovatele malého smíšeného zboží někde ve středně velké obci či na malém městě. Úplně na začátku tam byl sám. Pak soused o blok vedle zjistil, že tomu našemu to pěkně sype a udělal si krámeček taky. Vždyť ono to není těžké zřídit si obchod. Stačí prostor a malý počáteční kapitál. To co v něm má být je v podstatě dáno, není třeba vymýšlet a jen zajít k sousedovi. No a soused od tohoto dalšího souseda si také zřídil krámeček a tak dokola... Jeden obchodník přidal k nákupu lízátka pro děti, další rozvoz domů, další nabarvil obchod na modro, každý se snaží něčím zaujmout a něčím tomu druhému přetáhnou platící zákazníky. Ovšem je omezen jak počet zákazníků tak i nabízený sortiment.
No a nastává další fáze: jeden zkrachuje, že je drahý, další, že nemá velký výběr zboží, další, že je daleko a lidem dlouho trvá dostat se k němu.
A na konci tohoto procesu máte vyčištěný trh a zdravou konkurenci těch, kteří se dokáží prosadit a mají co nabídnout.
To samé myslím funguje nejen v obchodě, ale i v nabídce existujících portálů. Podívejte se na ně na jako takové malé či větší obchody nabízející lepší čí horší zboží :-))) A počkejte na další fázi pročišťování trhu.
DP