Jestli chce Aukro kupovat NetDirect kvůli možnosti nabízet perspektivním prodejcům vlastní řešení je to imho krok vedle. Pokud porovnám cenu vs. kvalitu NetDirectackych produktů rozhodně nelze jejich shopy nazvat kvalitním řešením, vždyť oni u shopu za víc než 500 tis. kč nedokážou ani pořádně nakódovat design a to ani nemluvim o přídavnejch modulech a celkovýmu přístupu. Řekl bych že NetDirect má větší kvalitu obchodníků než obchodů/programátorů... Podle mě by to byly ze strany Aukra vyhozené peníze.
Lol, snima a komunikovat ? Vetsi idioty sem jeste nepotkal. Bohuzel mam tu pochybnou cest pracovat pro klienta, ktery ma jejich shop. Jejich neschopnost je naprosta a totalni. Komunikace naprosto nemozna. Nedokazou totiz pochopit ani komunikaci jako s malym deckem, kdy se jim nakresli na screen kam pridat policko a prida se k tomu SQL query jak ziskat data. Pridani takovyho policka probihalo 1/2 roku - tedy prace pro velmi podprumerneho webare na 10 minut.
To ze jejich vytvory jsou nevalidni, a administraovat se nedaji z niceho jineho nez z IE je jen takova tresnicka.
Nejvetsi prekvapeni pro ne bylo, ze si onen zakaznik vazne nehodla zbozi a jeho ceny vyplnovat rucne a ze ma vic nez jednu cenu ke kazdemu produktu.
Mě jde administrovat ze všech běžných prohlížečů....každý může nejlíp posoudit sám když si stahne demo http://www.fastcentrik.cz/demoverze/
Evidentne nevite o cem mluvite, shop, ktery nekomunikuje se skladem, ucetnicvim ... je shop khovnu. Nejake importy .... to si muzete delat leda v garazi a na to si nebudete kupovat shop ze mega.
Pokud vam nekdo napise, ze umi komunikovat s vasim SW a nasledne se snim neustale dohadujete o tom, jak ma co udelat (neumi samozrejme vubec nic) ...
Bez urážky, ale pokud jste jim váš požadavek popisoval stejně jako píšete tady do diskuze, tak se nedivím, že jim to trvalo tak dlouho. Sám ve stejném oboru pracuji a již jsem se také setkal s klienty jako jste vy - sebevědomými a znalými věci, kteří však bohužel (v dobrém úmyslu) popisují své požadavky takovým způsobem, že jen jejich rozklíčování zabere více času než samotná realizace. Následně pak vznikají takové situace, kdy jste naštvaný, protože vy by jste si to na svém domácím projektu udělal za deset minut a nechápete procesy na druhé straně. Neuvědomujete si, že ten programátor na druhé straně nemá na starosti jen jeden web, ale třeba desítky a logicky si tak nemůže pamatovat každý řádek kódu, který kdy vytvořil (pokud jej vůbec tvořil) a že nemůže jen tak někde něco "plácnout" a jít od toho, ale musí to i otestovat, aby pak zákazníkovi nezpůsobil škodu.
Tím vám nechci křivdit, možná jste v právu, možná ale ne. To se bohužel nedozvíme, protože evidentně se tady s anonymem nikdo z netdirectu nechce dohadovat a zůstávají tu tak jen jednostranné výpady od vás.
To posílání mailu s chybou je vhodné akorát pro zkušeného developera. A pak je ještě otázka, na jaké úrovni ta chyba vznikla (v kódu, frameworku, connection, server, služba třetí strany,...) Lajk to akorát vezme a po každé udělá fw, protože tomu nerozumí. Tedy je to kontraproduktivní. To třeba dělá Heuréka - zbytečně reportuje každou blbost, a pokud máte prověřovat každý den několik takových fw mailů a klientům odpovídat, je to jalová režie, kterou si ani nemůžete vyúčtovat.
Si prectete toho ubozaka vejs, co ho tady nekdo odhalil jako jednatele ND.
Mejme smlouvu s ND a mejme smlouvu s dodavatelem ERP. Oba se ve smlouvach zavazuji, ze jejich systemy vzajemne komunikuji => znaji to a vedi co a jak. Pak vas minimalne nemyle prekvapi, pokud po vas v ND chteji vedet naprosto cokoli o tom, kde maji vzit ta ci ona data. Pricemz maji jasne smluvne stanoveno, ze se s jakymikoli podobnymi dotazy maji obracet na dodavatele ERP. Nj, ale pokud se na nej nahodou obrati, tak mi dodavatel ERP preposle mail, a chce po me, abych mu prelozil z tatarstiny, co ze to vlastne chtej (neumej ani zakladne formulovat dotaz, a to nemluvim o jednom konkretnim cloveku, protoze lide se meni, ale problem zustava).
JInak opravdu nechapu, co je pro webare k nepochopeni na pozadavku "semhle chci policko, a naplnit timhle query". To si umim udelat sam za tech 10 minut, ale v pripade ND nemate pristup k shopu, protoze neni vas. Nevim co na tom chcete rozklicovavat. A rozhodne nejsem ochoten akceptovat situaci, kdy neco podobneho trva mesice.
Mimochodem, to ze shop nebezi a hlasi to nejakou obecnou chybu a obratte se na administratora je celkem bezna vec. Samo ze zakaznik se to dozvi az v okamziku, kdy si zacnou stezovat jeho zakaznici. neco jako ze by to poslalo aspon mail, to bude mozna za 100let, nebo sem prehlid nejaky uzasny modul - rekneme za 5k + uzivatelska implementace (zadani emailu) za rekneme 2 hodiny prace po 1600,-.
Mluvim o poslani mailu s chybou zakaznikovi ND - tedy provozovateli shopu/jeho adminovi. Je fajn kdyz prijdete v pondeli a zjistite, ze shop cely vikend nejel protoze ... (a tady muze samozrejme byt tisic a jeden duvod, ale kdyz nevite ze neco nefunguje, tak muzete tezko resit co).
Predpokladam, ze laik se o firemni systemy nestara, i kdyz.... byl sem na jednom skoleni nejmenovaneho erp, ktery bezi samozrejme na SQL a ucastnily se i osoby, ktere netusily jak poskladat SQL query, ani co to vlastne je ... - nejspis jim dodavatel namluvil, ze na to zadnyho spravce nepotrebujou, ze si to muzou spravovat zensky z uctarny ...
Súhlasím s vami !!!!!!!! Netdirect nevie robiť internetové aplikácie!!!!! Mali by sme sa všetci ich konkurenti spojiť a písať všetky na fóra. Sú to podrazáci ako už som tu písal. Hovorme o svojich skúsenostiach a pokojne písajme ako ich klienti - to je jedno - svet musí pochopiť že sú tu iní a lepší výrobcovia e-shopov. Zastavme ich!!! Inak hrozí taký monopol ako má Seznam.
Mame odlisnou zkusenost s NetDirectem, provozujeme nekolik shopu FastCentrik s nabytkem, jeden ShopCentrik a jeden FastCentrik open (konkretne nove spusteny http://www.nabytek.cz/ ). Vyzkouseli jsme vice dodavatelu a u NetDirectu jsme zakotvili. Shopy funguji dobre, servis take, komunikujeme bez problemu, takze pristup OK.