Vlákno názorů k článku Proč Aukro chce koupit firmu NetDirect od Tom - najdete si na strance http://www.fastcentrik.cz/cena-obchodu-a-sluzeb/cena-internetoveho-obchodu-a-volitelnych-sluzeb.aspx seznam platebnich metod....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2011 7:24

    Tom (neregistrovaný)

    najdete si na strance http://www.fastcentrik.cz/cena-obchodu-a-sluzeb/cena-internetoveho-obchodu-a-volitelnych-sluzeb.aspx seznam platebnich metod. Je jich tu moc, jsou tam snad vsechny dulezite, ale Gopay tu neni, je to divne co? Veril bych vasemu nahledu, ze je CEO firmy Gopay zhrzen neuspechem a pomsta v nejake forme musela nasledovat. Ale jinak se mi myslenka propojeni e-obchodu a Aukra libi, to je dobra myslenka pana Schwarze.

  • 12. 3. 2011 7:04

    Janko (neregistrovaný)

    Dávajú klientom platby zadarmo a to je pekný podraz na ostatné firmy. Každý kóder vie koľko to dá práce platobnú bránu na shope rozchodiť a ako potom máme čokoľvek predať keď klient povie že nevidí dôvod za to platiť? To máme robiť zadarmo? Robím pre firmu zo Zlínska, ešte predvlani sme robili 3-5 shopov mesačne, vlani už tak 1 mesačne, teraz nemáme takmer žiadne zákazky a to sú NetDirecti ešte tak drzí že ich obchodník zo Zlína chodi po našich klientoch a vyberá je ako vajcia z hniezda. NetDirect sú parazity, nič viac. Myslia si že keď budú dávať veci zadarmo tak zbohatnú. To isté je Shoptet, sviňjari sú to všetci. Jediní solídny sú ready2go pretože si nechajú za každý modul nad základ dobre zaplatiť a tak to má byť. Shit!

  • 12. 3. 2011 20:13

    Martin (neregistrovaný)

    a nebude problém v tom, že vy jste vždy nasazovali platební bránu "na míru", ale oni ji mají prostě hotovou a jen se ta brána nastaví? to potom klidně mohou dát zadarmo, když už je to nestojí žádné peníze...

  • 14. 3. 2011 13:43

    eshop manager (neregistrovaný)

    Při malém počtu klientů je opravdu problém zaplatit vývoj takových věcí. Ale dnes nemáte jako developer jinou možnost, protože ta návratnost platební brány pro obchodníka je sporná. Bran je hodně, a pak kdybyste měl každou platit, tak vás to položí. A při vědomí, že stejně vede dobírka je to zbytná funkce.
    Zprovozněním platební brány investuje provozovatel do svého produktu. A provozovatel brány vás také může uvést ve svém seznamu "kde lze platit", takže je to i marketing, nejen platba za funkci.
    Obecně platit se má za to, co přivádí zákazníky nebo uvolňuje ruce obchodníkovi.

  • 14. 3. 2011 19:14

    Martin (neregistrovaný)

    Malý počet klientů je přece problém té firmy, která ten malý počet klientů má a nemůže z toho přece vinit konkurenci resp. může, ale místo toho házení špíny by se měla firma zamyslet nad sebou a buďto s tím něco udělat nebo se na podnikání vykašlat.

    A co se týče platebních bran, tak přeci když jednou platební bránu vytvořím, tak ji již jen opakovaně nasazuji s minimálními náklady.Jestli ona stěžující si firma po každé nasazuje bránu na novo, tak je to opět její neschopnost. A vzhledem k tomu, že shoptet, shopsys, simplia a i další výrobci dávají ty brány prakticky zadarmo, tak je evidentní, že to lze takto řešit.

  • 16. 3. 2011 18:17

    Petr Svoboda (neregistrovaný)

    Ono to není jen o počtu klientů.
    Buďto běží všechny vaše e-shopy na jednom jádru (jako fastcentrik, shoptet, simplie, ...) nebo každý samostatně (jako shopcentrik, shopsys, ...).

    Obojí má své výhody a nevýhody.

    První varianta znamená obrovskou úsporu nákladů při zavádění nových funkcí, nahrávání oprav apod.. Znemožňuje (nebo velmi ztěžuje) však individualizaci jednotlivých e-shopů. Pak se Vám velmi často stane, že váš požadavek tvůrce proste nevytvoří, pokud není vhodný pro masu (= ostatní uživatele). A nebo vytvoří ale s jistými omezeními, ale stejně se mu do toho moc nechce.

    Druhá varianta je opak. Máte ztížené aktualizace a opravy, ale zase si můžete dovolit provést na jakémkoliv e-shopu jakékoliv úpravy a změny na míru.

    My (ShopSys) jsme si vybrali druhou cestu. Cílíme na klienty, kteří rostou (nebo už vyrostli) a ti vždy narazí na funkčnost, kterou chtějí dotvořit a mít tak konkurenční výhodu proti ostatním.

  • 11. 3. 2011 7:54

    PP (neregistrovaný)

    IMHO tato "zoficialneni" suskandy sem nepatri - pokud neni na pristi tyden svolana tiskova konference oznamujici deal, neprijemne to zasahne do moznych jednani ("kdo to vynesl, my nebo vy" ...). Suskanda je suskandou a nepatri do zavedenych medii mimo blogy, ap. Zpetne velka poklona H1, ze se jim podarilo tajit Ataxo temer do posledniho tydne.

  • 10. 3. 2011 18:41

    Anonym - Robert N. (neregistrovaný)

    Je zvláštní jak "nějaký" pan Schwarz zaujatě píše o o tom, že jedna firma koupí druhou a jaké výhody/nevýhody pro obě strany může mít o) pokud by to teda byla pravda o) (docela by mě zajímalo jestli redakce Lupy ověřuje informace ve svých zveřejněných informacích...?). Jedna věc, ale jasná není - proč by to pan Schwarz psal tento článek? Že by ho z NetDirectu a Aukra vyhodili s jeho super platební metodou a takhle by se jim chtěl odměnit ?Inteligentní člověk si názor udělá...o)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).