Vlákno názorů k článku Proč českým e-shopům nevoní PayPal od Jarda - Jojo, souhlas. Je to dano nizkou mirou demokracie...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2011 7:42

    Jarda (neregistrovaný)

    Jojo, souhlas. Je to dano nizkou mirou demokracie v te "civilizovanejsi" casti sveta ;-). Proste kdyz tam zasvindlujete, tak si ani nevrznete. Soud rozhodne naposezeni a to, ze patrite k "diskrymynovane" mensinovetsine jej nezajima. I proto jim to tam funguje a to na obe strany. Ne jak u nas, kde obchodnici porad spekuluji, jak prenest veskera rizika sveho podnikani na zakaznika.

  • 24. 3. 2011 22:22

    x (neregistrovaný)

    No takhle funguje v civilizovanejsi casti sveta kazda banka - staci ji, kdyz zakaznik prohlasi ze tuhle platbu chce zrusit, a oni to udelaji. Dokazovat pak musi pripadne obchodnik. V opacnem pripade by totiz kartama a dalsima vymozenostma nikdo neplatil. A samo, pokud by se prokazalo, ze zakaznik platbu stahnul neopravnene, tak to bylo poprve a naposled.

    Ovsem zkusenosti z meho okoli mluvi tak, ze zahranicni obchodnici jsou jinsi frajeri nez nasi noumove. Stalo se, ze napriklad zbozi ani po trech tydnech nedorazilo (avizovano do tydne), a prodejce sam bez jakehokoli reseni kdo co a proc vratil platbu. Nakonec to doslo - asi po dvou mesicich v naprosto dezolatnim stavu (nejspis stim postaci hrali fotbal).

  • 24. 3. 2011 15:43

    Tomáš Kapler

    No já nevím, ale co já znám argumenty, tak největším problémem tam byla ta možnost zákazníka platbu reklamovat, kdy PayPal vrátil peníze i když vy jste zboží zákazníkovi odeslali, a když jsme to řešili před pár lety, tak vím že se to v Česku hodně zneužívalo. A s takovouhle podmínkou já nikomu žádnou "pračku" nepošlu, tak možná ještě nějakou hudbu na mobil, kde je mi to šumák.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).