Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Václav - Mám osobní zkušenosti s kasa.cz,aponia.cz,midinet.cz.Zde jsem kupoval zboží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 2. 2006 16:32

    Václav (neregistrovaný)
    Mám osobní zkušenosti s kasa.cz,aponia.cz,midinet.cz.Zde jsem kupoval zboží na dobírku.Pokud jsem ho objednal v pondělí,tak do konce týdne bylo doma.Někde mě i informovali,kde zboží momentálně je.Prostě super servis.Teď jsem si objednal zboží u audioplaneta.cz a to na splátky přes GE Money.Zatím nejsem vůbec nadšen.GE Money odklepla žádost v pondělí a i zboží bylo odklepnuto v pondělí.Audioplaneta.cz má napsáno,že zboží dodá do čtyř dnů od objednání.Bohužel to není tak pravda.Již utekl týden a nic se neděje.Další týden v pondělí telefonicky potvrdily a to již potvrdili i před tím vyřízení objednávky.Tak jsem dotyčnému řekl,že to teda dojde v úterý během dne a on pravil,že tak do dvou dnů.Tím chci říci,že GE Money reaguje pružně,ale audioplaneta.cz již tak pružná není.Možná,že zásilková služba nemá cestu mým směrem a kvůli balíčku za 12tisíc se nepoženou 250km.To je můj názor a zkušenost.
  • 18. 8. 2005 18:03

    Karel (neregistrovaný)
    Malé obchůdky ? :-)) dunaj.sk = slovenská odnož vltavy.cz
    Jenže když si "velký" obchod hraje na čísla (kvůli svému nedávnému odprodeji) a získává zákazníky nízkými cenami s rabatem +3 až -3% tak mu opravdu na druhou paní nezbyde :-)
  • 18. 8. 2005 8:54

    Richi (neregistrovaný)
    Tady se nabízí možnost a to ignorovat malé obchodůky nebo začínající prodejce, ale to taky není rozumné řešení, lepší je platit s jistotou až po dodání ...
    Asi se to může stát každému že si dá celozávodní dovolenku, ale online obchodu se sloganem u nás nakoupíte 24 hodin denne dní v týdnu asi ne :-)
  • 18. 8. 2005 7:50

    Petr (neregistrovaný)
    Trochu mě na článku mrzí to mírné zobecnování - eshopy se musi snazit, minimalne poskytovat apod.

    Mám osobní zkušenost s bilezbozi.cz, audiexpert.cz, hifishop.cz, kasa.cz, acomp.cz, mandarinka.cz a všude musím konstatovat naprostou spokojenost s jejich servisem. Nikde nešetří telefonem aby člověka informovali jak si stojí s jeho zbožím. Ano, časy dodávek u některých jejich dodavatelů jsou mnohdy trochu zvláštní, ale vždy mě na možné problémy s dodávkou předem (den po objednávce) upozornili.

    Takže prosím, toto brát jen jako příklad jednoho možná "zvláštního" shopu, existuje spousta dalších, které nemají problém s komunikací i přes čas dovolených.
    BTW: to že má eschop pouze jednoho člověka na komunikaci bez náhrady je také trochu zvláštní...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).