Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Pavel - Při platbě na dobírku se ovšem vyskytuje další...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 9:24

    Pavel (neregistrovaný)
    Při platbě na dobírku se ovšem vyskytuje další zakopaný pes - POŠTA. Moje pošta se otvírá v době, kdy už jsem v práci nebo na cestě do práce a zavírá v době, kdy jsem ještě v práci nebo na cestě z práce.
    Takže u prověřených obchodů (např. kosmas.cz) klidně zaplatím předem a nechám si to poslat DPD. U neprověřených volím, jde-li to, taky přepravku a platbu při převzetí no a pokud je jediná možnost pošta, nakupuji jinde.
  • 18. 8. 2005 9:57

    Tomáš Tintěra (neregistrovaný)
    Si to nechávám poslat DPD do kolbenky. A na dobírku. Ale mohu potvrdit že HifiExpert.cz mi po objednávce a před dodáním zboží sami zavolali. A dodrželi termín.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).