No hlavne jde o to, ze je jedno, jestli poslete prachy na ucet, nebo zaplatite dobirku :-)
Verim, ze spousta lidi je s tim eshopem spokojena.
Znam osobne lidi, co tam bez problemu nakoupili.
Me ani tak nevadilo, ze se jim takova chyba stala, to se proste stat muze, kazdej z nas dela obcas chyby, ale vadil mi ten pristup a zdlouhavy vyrizovani po telefonu.
Ja osobne, kdybych mel takovou firmu a neco podobnyho se mi stalo, tak nebudu vykladat, ze jsem to poslal omylem na jinou adresu a ze cekam az to posta vrati a pak to poslu na spravnou a podobne. Proste bych vzal jinej novej fotak, na omluvu bych k nemu pribalil nejakou rozumne velkou SD kartu a okamzite bych to posilal.. Jednalo se o Minoltu Z-10 za cca 6500, takze nic, co bych si jako majitel prosperujiciho eshopu nemohl dovolit, nehlede na to, ze jeden kousek navic na sklade by se urcite prodal..
Ja s nimi mam zase vybornou zkusenost, po doporuceni jsem u nich kupoval fotak a za hodinu od objednani tam naskocilo, ze to odeslali a necelych 48 hodin pote na me zvonil postak a bylo to doma. Akorat nest ty prachy od bankomatu domu bylo trochu o nervy. holt se vam vyplnilo, ze kdyz uz se neco podela, tak se toho sejde vic.
Na eshopech nakupuji dost časta a používám většinou dobírku, ne z toho důvodu, ale hlavně z toho důvodu, že u věcí, co jsou skladem se platbou převodem prodlužuje dodací lhůta, než se převedou finance mezi jednotlivými bankami (někdy až 4 dny).
Za několik let nakupování jsem měl jen jednu děsivou příhodu a to s eshopem http://www.fischer-bernard.com
Na tento obchod jsem měl celkem dobré reference a ani po prohledání několika diskuzí se nejevil jako problémový.
Objednal jsem u nich digitální fotoaparát, baterie, nabíječku, a dvě paměťové karty.
Zásilka mi došla na dobírku víceméně v termínu, Čekská pošta mi přivezla balík, ten jsem převzal, zaplatil cca 13000, pošta odjela a já balík rozbalil.
Jaké bylo moje překvapení, když v balíku bylo všechno, mimo fotoaparátu, navíc na faktuře (dodacím listu) ani nebyl uveden a cena tam uvedená byla jen za zboží v balíku obsažené.
No nic, našel jsem na faktuře jakési telefonní číslo a zavolal Fisherovi (nebo Bernardovi? :-) a vysvětlil svůj problém. Oni se omluvily, že se stala chyba a že chybějící zboží hned pošlou a že nejpozději do týdne je mám doma. Řekl jsem si, je to ok, to se prostě občas stát může.
Po dalších čtrnácti dnech mi žádný balík nepřišel, takže jsem tam zavolal znovu. Telefon zvedl někdo jiný, takže jsem znovu vysvětlil o co jde, on, že se podívá do počítače a začal se omlouvat, že zboží už odeslali, ale omylem na jinou adresu, a že se omlouvá, a že mi k tomu přidá nějaký dárek atd...
Nebudu to protahovat, po dalších třech dlouhých telefonátech , třech týdnech a třech různých objasněních, co se vlastně stalo jsem se fotoaparátu dočkal...
Každopádně tento obchod nikomu nedoporučím a ani tam už nikdy nic neobjednám.
Budiž toto poučením pro ostatní, že i dobírka se může stát onou "černou skříňkou" zmiňovanou v článku.