Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Krysař - Já si nemůžu pomoct, ale i ty nejlepší...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 15:38

    Krysař (neregistrovaný)
    Já si nemůžu pomoct, ale i ty nejlepší české šopy blednou ve srovnání s Amazonem. Expedují naprostou většinu zboží do čtyřiadvaceti hodin, peníze si strhnou teprve v momentě kdy je zboží expedováno. Navíc, pokud má při vícepoložkové objednávce některá položka výrazně vyšší dodací lhůtu, Amazon mi automaticky pošle všechny položky, které už má k dispozici (a strhne si peníze jen za ně!), přičemž tu opožděnou položku odešle později - bez doplatku.

    A to nemluvím o systému doporučení. Před chvílí jsem tam vlezl a poněkud mě zaskočilo, že systém na základě předchozích objednávek dokázal docela přesně extrapolovat zboží, které jsem si zrovna chtěl jít koupit...

    Nadšení kazí jen fakt, že vinou našeho členství v prašivé EU jsou všechny objednávky dražší o nějaké to procento DPH. Ale nešť, pořád je to levnější než u nás!
  • 19. 8. 2005 0:19

    Honza (neregistrovaný)
    Ani Amazon neni bezchybny, ale dokazou chybu uznat a briskne vyresit:

    Na Amazon.co.uk sem si objednal knihu, byla vyexpedovana, dodaci lhuta cca 8 dni. Kdyz mi ani po mesici nedorazila, kontaktoval sem je - doporucili se nejdriv pozeptat na poste, ucinil sem, nacez mi poslali knihu znova. A byla tady asi za 3 dny. Takze spokojenost.

    Jeste mi pak asi za tyden prisel mailik, ze se jim ta puvodni zasilka vratila jako nedorucitelna :-)
  • 19. 8. 2005 9:23

    Vaclav Kabat (neregistrovaný)
    jeste takova vec - stalo se mi ze mi na mensi poste (Adamov) zasilku evidentne otevreli.. nikoli na celnici, byly by tam celni prelepky, nekdo to udelal dost spesne, ohnul roh apod.. takze takova zasilka se zbozim z ameriky muze obcas na poste testovat lidske slabiny :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).