Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Petr Andrš - problém je v tom, že přes den nejsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 21:56

    Petr Andrš (neregistrovaný)
    problém je v tom, že přes den nejsem doma a česká pošta je bohužel jediná, kdo má pobočku dost blízko aby mě neobtěžovalo si to jít vyzvednout, bohužel zle nakládají i s obchodními balíky, což je nej vyšší služba pro nefirmy, jednou jsem si objednal mobil a prostě nedošel, někdo na centrálním překladišti v praze (u OB i pošta má omezenou možnost sledování a tam byla poslední stopa) ho prostě někdo štípnul.

    Czechcomputer má dobrý systém, kždý den člověka informují o stavu vyřízení zásilky a když je to kompletní, hurá si to vyzvednout.
  • 18. 8. 2005 21:41

    Petr Andrš (neregistrovaný)
    přesně tak moje zkušenost, první den se to podá, druhej den to sice opravdu je na místě, ale řidič se neobtěžuje a hodí to na místní poštu jako že adresát nezastižen, třetí den při pochůzce teprve doručovatelka donese odznámení o uložení a až čtvrtý den mám obchodní balík, který má být doručen do druhého dne. Ostřílení borci mohou po domluvě s odesílatelem že to poslal jít pro zásilku již třetí den, kdy teprve doručovatelka nese oznámení, říct jim, že čekají balík a oni to podle jména dohledají.
  • 18. 8. 2005 21:36

    Petr Andrš (neregistrovaný)
    Já taky chtěl, jsou levní, ale když jsem si ověřoval dodací podmínky a mailoval si s jednou krávou od nich, tak trvala na tom, ža je moje zodpovědnost ověřit si nepoškozenost zboží a že za poškození při přepravě neručí, ovšem jak si mám ověřit nepoškozenost u dobírky, maximálně tak vizálně balík, ale dovnitř vás před zaplacením nepustím a po zaplacení to už není jejich starost, tak jsem šel jinam. A v poslední době to řeším tak, že objednám přes Internet a pak si to chodím vyzvednout osobně.
  • 18. 8. 2005 20:55

    Roman (neregistrovaný)
    Já nevím, co máte za zdroje, které Vás před Cybexem tak úporně varovaly, ale já jsem u nich objednával asi 10x a nikdy jsem neměl žádný problém. A vždy jsem zaplatil platbu předem - převodem z účtu. Dělám to tak u všech e-obchodů, je to pro mě praktičtější. Ani s platbami předem jsem nikdy neměl problém. Když se ještě vrátím k tomu Cybexu. Ta dodací lhůta, která byla na stránkách při objednání uvedena, byla vždycky dodržena - s jednou výjimkou, kdy ale nebyla chyba na straně Cybexu, ale pošty - obchodní balík "dnes podáte, zítra dodáme" mi putoval asi dva týdny. Sám pošťák, který mi ho potom přinesl, z toho byl celkem šokovaný, když viděl to podací razítko s datumem... Jinak jsem objednával asi v 15 různých e-obchodech snad všechno - od oblečení, přes knihy a DVD, hardware až třeba po DVD, televizi a chladničku s mrazničkou. Nikdy jsem neměl problém. Když se mi dvakrát zboží nelíbilo (oblečení), tak jsem jej prostě poslal v souladu se zákonem do 2 týdnů zpátky a oba obchody mi vrátily bez problémů platbu zpět.
  • 18. 8. 2005 17:19

    Pavel Spálený (neregistrovaný)
    No, věc se měla tak, že jsem chtěl vědět, kde je ten balík. Net mi nefungoval, tak sem zašel na poštu... slečna, která obsluhuje balíky mi řekla, že to není číslo balíku...

    Pak se už jen ukázalo, že ten balík má za sebou už několik dní. Což se zjistilo samozřejmě až nekolik dní poté, co jsem osobně zjišťoval polohu balíku.

    Číslo zásilky jsem nadiktovat správně... (a jednalo se o zásilku z czechcomputeru.
  • 18. 8. 2005 17:13

    Worm (neregistrovaný)
    Co s tím má společného slečna na poště? Já tady kód používám jenom pro sledování balíku přes stránky pošty.
  • 18. 8. 2005 11:50

    Pavel Spálený (neregistrovaný)
    Kód zásilky je supr věc. Ale už jsem i zažil, že jej na poště slečna neuměla použít!
    A to nemluvím o tom, jak upozornění o přišlém balíku buď hoděj na zem (a já ho pak náhodou najdu) nebo ještě lépe mi přijde upomínka a já přitom byl doma (s funkčním zvonkem).

    Opravdu služby České pošty - jen v případě krajní nouze.
  • 18. 8. 2005 11:46

    Michal (neregistrovaný)
    1. Ty tri dny samozrejme znamenaji, ze zbozi bylo vyexpedovano - da se sledovat na strankach obchodnika (pokud ne, takovy obchod me nezajima). A neverim tomu, ze by obchodnik v tomto podvadel...

    2. Ceskou postu se snazim nepouzivat.

    3. Kdyz uz Ceskou postu pouziji, ocekavam od obchodnika, ze mi uda kod zasilky, abych mohl sledovat, kde se balik nachazi (mam vyborne zkusenosti napr. s Czechcomputer.cz)
  • 18. 8. 2005 10:19

    Sigi (neregistrovaný)
    No to je taky problém že se to kolikrát zdrží na místní poště(pokud nepoužívají jinou zásilkovku). Takže zas tak moc bych nebazíroval na 3 dnech. Již několikrát se mi stalo že na místní poště(blízko středu města-40tis obyvatel) zásilka sice přišla hned druhý den na poštu, ale zdržela se tam dva až tři dny a až v pondělí jsem měl ve schránce adresát nezastižen(zajímavý, o dovolený byla manželka po celou dobu doma). Nejhorší je vždycky objednávka podaná ve středu nebo ve čtvrtek. To pak vim nastopro že se ve čtvrtek nebo pátek na to vykašlou a přinejlepšim přijde až v pondělí.
    O tom že se zásilky zdržují jsem se dozvěděl náhodou když jsem nakupoval elektroniku za cca 25 000Kč a třetí den se mi volali že tam mi to už přišlo a proč jsem si to nevyzvedl. A já vůbec předtim nevěděl že mi něco přišlo ačkoli jsem byl celej den doma.
  • 18. 8. 2005 9:07

    Michal (neregistrovaný)
    Ano, podobnou zkusenost jsem ucinil na Cybexu. Z ruznych zdroju jsem byl pred nimi varovan. Rozhodl jsem se nakonec nakoupit preci jen u nich, ale do poznamky na objednavce jsem dal, ze objednavka plati pouze pri dodrzeni terminu uvedeneho u zbozi ("dodavka do 3 dnu"), jinak at ji povazuji za bezpredmetnou. A slo to jak po masle...
  • 18. 8. 2005 8:39

    Alfons (neregistrovaný)
    Do objednávky zadat datum po kterém zásilku už nepřeberu. Dodací lhůty 3 týdný atp. nejsou nic zvláštního. Takže dám 3 dny a později mají smůlu. Zásilku jim pošta vrátí. A funguje to.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).