Vlákno názorů k článku Proč e-shopy podceňují komunikaci se zákazníky? od Michal - Mam dobre zkusenosti (tedy cela objednavka bez problemu)...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2005 9:00

    Michal (neregistrovaný)
    Mam dobre zkusenosti (tedy cela objednavka bez problemu) s temito obchody (vsude jsem jiz nakupoval vicekrat):

    korunka.cz
    alzasoft.cz
    czechcomputer.cz
    cybex.cz
  • 18. 8. 2005 9:18

    J (neregistrovaný)
    czechcomputer.cz potvrzuju, vetsinou i bezproblemove reklamace (nejen moje zkusenost)
    alzasoft.cz ma problemy s reklamacema (opet nejen moje zkusenost)
  • 18. 8. 2005 10:29

    Karel K. (neregistrovaný)
    Přidávám se ke spokojeným zákazníkům AlzaSoftu. Objednal jsem si u nich zboží, zaplatil předem a asi tři hodinky po odeslání peněz mi volali na mobil, že prý je zboží připravené a kam mi ho má kurýr přivézt. Spokojenost MAXIMÁLNÍ.
    Czech Computers - s objednáváním jsem spokojen, zboží si vyzvedávám na prodejně (mám to za rohem) a zatím také bez problémů. Dodací lhůta vždy odpovídala. Jen s těmi reklamacemi to IMHO není nejlepší, ale každý může mít jinou zkušenost.
    Ještě jsem 2x nakupoval na Eva.cz a také spokojenost. Jednou to byla lednice - hned druhý pracovní den už stála před domem, podruhé váha - druhý den ležela na poště. Na Eva.cz mi jen chybí možnost dodání kurýrem u zboží s nižší cenou - já bych si klidně připlatil za to, že nebudu muset na poštu :)
    Jinak jsem dříve také nakupoval na Vltavě, ale z toho už jsem vyléčený. Mé zkušenosti jsou totožné s těmi, co tady uvádějí ostatní.
    Takže moje "best of e-shops":
    1. Alzasoft
    2. Eva.cz
    3. Czech Computers :)
  • 18. 8. 2005 12:27

    Lukáš Mižoch (neregistrovaný)
    S klidným svědomím mohu doporučit Alfa Computer, jejich eshop je skvělý a vyřizování reklamací je taky OK. Měl jsem u nich jediný zádrhel v reklamaci, ale po posouzení výrobcem mi uznali i tu.
  • 18. 8. 2005 13:24

    LK (neregistrovaný)
    Mno, Alzasoft. Objednával jsem pro zákazníka zboží v pondělí. U zboží poznámka "dodávka do tří dnů". Čili do čtvrtka to mělo být doručeno, zákazníkovi jsem slíbil dodávku v pátek ráno. Ihned jsem zboží uhradil eBankou.
    V úterý byl stav stejný jako v pondělí (nic se nedělo), informoval jsem Alzasoft, že nejsou-li schopni zásilku doručit do čtvrtka, ať to stornují, dají mi co nejříve vědět a peníze pošlou zpět. Po několika zaslaných mailech jsem dostal odpověď, že zítra (ve středu) by to mělo být. Fajn. Čekám. Ve středu večer stále nic, objednávka v úplně stejném stavu (neodesláno). Píšu obchodníkům, že to nutně zítra potřebuji a zda jsou schopni potvrdit doručení. Bez odpovědi. Celý čtvrtek to samé, až odpoledne zjišťuji, že zásilka byla ten den expedována a že má dorazit během pátku (občas zásilky z Alzasoftu chodí i kolem šesté, takže jsem byl relativně v klidu). Volám do Alzasoftu, jak je něco takového možné a že to potřebuju ještě dnes, že slibovali dodávku do 3 dnů. Prý to není možné, zboží dali někam na zásilkovou službu a ta to zítra doveze. Že se nedá nic dělat. Nechal jsem si zavolat šéfa a ten zařídil, že objednávku ještě kolem osmé dovezl kurýr.
    Nicméně aby takto dopadla objednávka, kde v době objednání deklaruji, že požaduji doručení do konkrétního data, několikrát píšu konkrétnímu obchodníkovi, vedoucímu obchodníků i na obecný mail firmy, no to je něco neuvěřitelnýho. Takže Alzasoft už nikdy více. Taková ukázka nespolehlivosti a ignorace zákazníka se jen tak nevidí.
  • 18. 8. 2005 13:32

    Lukas (neregistrovaný)
    S reklamaci u alzasoftu mam naopak vybornou zkusenost. Koupil jsem externi box na HDD, doma jsem zjistil ze mu nefunguje zdroj. Druhy den rano jsem zasel do alza, technik to vyzkousel, potvrdil ze zdroj nefunguje a rovnou mi dali novy kus. Stejne dobrou zkusenost mam u nich s platbou pres ebanku, kdyz objednam a zaplatim, za deset minut maji objednavku vyrizenou a muzu odebrat zbozi.
  • 18. 8. 2005 22:12

    Petr Andrš (neregistrovaný)
    Alzasoft přesně tak, dřív jsem nakupoval hodně, teď již jen věci, které by se reklamovaly u distributora, né u nich. Rychlí jsou pořád, ale od jisté doby prý přitvrdili v posuzování reklamací, naštěstí to není moje vlastní zkušenost. Pravda ale je, že mi už dost dávno vyšli vstříc v tom, že jsem koupil síťovou kartu, která nechodila ve starém počítači, tak mi ji bez problémů vyměnili za jinou, i když byla vpořádku (ale to bylo ještě před tím přitvrzením).
  • 19. 8. 2005 8:07

    LK (neregistrovaný)
    Až se zase budete chtít příště do někoho navážet, zvolte prosím někoho jiného.
    Celá záležitost totiž byla podstatně komplikovanější a kdybyste místo snahy o nadávání raději četl můj příspěvek, mohl jste mi teď ušetřit čas.
    1. Uváděl jsem, že jednoznačně uváděl, že zboží potřebuju mít do čtvrtka. Možná takové potřeby mají jen buzíci, nebuzíkům je přece úplně jedno, kdy zboží dostanou.
    2. Taktéž jsem zmiňoval, že mi na moje maily, kdy jsem se po zboží sháněl a snažil se ujistit, že to opravdu přijde, nikdo neodpovídal. Nevím, možná chtějí odpovědi na své maily pouze buzíci, nebuzíci na své otázky nečekají odpovědi.
    3. Zapomněl jsem do původního příspěvku napsat, že zboží bylo skladem už ve středu. Takže vámi uváděné "zásilková služba + 1 den" není pravda, protože "jeden den se to tu zbytečně válí a to i přesto, že je zaplaceno a spěcháte na to".
  • 18. 8. 2005 22:20

    Petr Andrš (neregistrovaný)
    No já nevim, ale dodáváme do tří dnů znamená za tři dny to máme skladem a můžete si to převzít, zásilková služba +1 den, čili by to vyšlo, todle už mi přijde jako pruzení buzíka co so myslí že je pánbůh.
  • 19. 8. 2005 8:26

    Oskar (neregistrovaný)
    Ja mám dobrou zkušenost se SkypeHardware.cz

    Na maily reagují rychle, dá se jim zavolat i zdarma přes Skype. Dodání druhý den, dovezla PPL na dobírku. Kolega jim platil předem eBankou, taky žádný problém.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).