Přerušování pořadů reklamami je obtěžování. Že jsou hlasitější než všechno ostatní je na první pohled zřejmé úplně každému slyšícímu a žádné řeči o subjektivním vnímání a další výmluvy tomu nijak nepomůžou.
Běžný divák chápe, že reklamy musí být, aby televize měla z čeho žít. Co je ovšem těžko k pochopení, že televize k reklamě přicpe ještě hromadu stejně hlasitých upoutávek na vlastní pořady a přidá třeba i zprávy, které nikoho nezajímají. Dělá to proto, aby toho nemusela vysílat (kupovat, vyrobit) tolik za účelem vyplnění času mezi reklamami. Otřesnou hrůzou jsou dále také tele-shoppingy na ČT, aktuálně s poskakujícími duc-duc tlouštíky, které vás mlátí přes hlavu dvacetkrát denně.
Ještě štěstí, že v televizi je něco zajímavého tak málokdy, že příčetný divák přílišným obtěžováním netrpí, protože se nedívá. Buď jde dělat něco užitečného, nebo si pustí to co chce a kdy chce.
Docela mě překvapilo, že třeba na Nově nestačí nechat běžet film o půl hodiny napřed. V závěru už díky přeskakování reklam TimeShiftem doháním skutečný čas, takže není kam posouvat záznam.
Já bych spíše řekl Díky Bohu za TimeShift tlačítko. To si můžeš zajít nejen na záchod, ale třeba i přečíst dětem pohádku, nebo skočit ven se psem a pak ty reklamy jednoduše přetočíš. Já už bych se bez tohoto tlačítka těžko obešel :-)
Reklamy jsou děsně přiblblé a otravné, naštěstí je tu zázračné tlačítko MUTE a je po problému, v lepším případě přepnutí na jiný kanál :-) Na druhou stranu bez reklam bych se nedošel vyčůrat aniž bych přišel o kus filmu :-) ovšem zase na komerčních telkách vlastně vysílaj takové sra*ky že na ně ani nekoukám, a když už, tak právě kvůli reklamám právě ze záznamu :-) Ono když 110 min. film trvá 2,5hodiny je fakt opruz, a to nepočítám 10min. zpoždění začátku vysílání, že Novo a Primo!