Snad by nebyl až takový problém normalizovat hlasitost reklamy právě na tu průměrnou hodnotu filmu a nikoliv nejvyšší povolenou. To že to nejde jsou jen kecy z dob Volejte řediteli, divím se že tomu pořád ještě někdo věří.
... proste je normou stanovena nejaka maximalni hladina hlasitosti, film ji kvuli dynamice sveho zvuku dosahuje pouze pri obzvlaste hlasitych scenach, "prumerna" hladina je nizsi, zatimco reklama je po celou dobu hodne blizko k teto hranici - to tam ma sedet nekdo (treba i nejaky automat) a kroutit cudlikem podle toho, jak se mu to pozdava?
IMO onen Smart Volume neni nic jineho nez nejaky ten automat, ktery bude srovanavat onu hladinu hlasitosti tak, ze pokud bude po nejakou dobu na/blizko maximu, tak ji zacne pomalu stahovat, a pokud zase klesne, tak ji zvedne...
....... to aby se divák, který dozajista usnul při nudném filmu v hlavním vysílacím čase probudil, a neprošvihl hlavní program v podobe sačku Bohemia Chips za 29.90 v řetězcích Lidl.
Samotna reklama ma hlasitost primerenou. Ja se vzdycky vzbudim na tu zvucku. Podle mne oni naopak snizuji hlasitost u nekterych filmu a porusuji tim autorska prava. Mozna to snizeni neni zamerne, ale to jenom neumi jejich technici obsluhovat. Kdyz clovek prepina kanaly, tak to hned slysi, protoze ty rozdily jsou i 6 dB.
Zkuste laskavě u budoucích výmluv zapracovat alespoň na věrohodnosti. Když už si vás musím platit - za totéž, co mám jinde zadarmo a mnohdy lépe -, aspoň trochu té obyčejné slušnosti bych prosil.
Pohled České televize je jako vždy crazy. Svévolným zásahem do hlasitosti reklamního spotu by porušila autorská práva jeho tvůrců, ale porušovat naše sluchové orgány je zákonné. Mno... čert vem Vaše uši,reklama přeci slušně "sype"! :-)