Ja prodaval neofiko od podzimu 2005 ruzne fotokramy. 2 roky to fungovalo krasne, potom naskocilo nekoliko ofiko eshopu, par dalsich sedych eminencii, zlevnovali jsme co to dalo, az to proste prestalo byt zajimave (pomer prodanych kusu a reklamaci zacal byt neunosny k pomeru zisku). Proste takhle dochazi k devalvaci hodnoty zbozi, proto jak je to levne, tak to muze mit kazdy a pro majitele takove komodity to nema hodnotu. To jakoby Mercedes zlevnil sve vozy o 40 procent, aby prodal vice kusu. Pocit vyjimecnosti by byl pryc, kdyby se v novem medaku vyvazela moje firemni uklizecka z Ukrajiny. Stejne nas za par let sezere Cina i s chlupama, budou mit vsechny kvalitni svetove technologie a mistni vyroba cehokoliv jednoduche chcipne.
to je jasny. Ale umet souperit jenom cenou neni taky nic moc. Kdyz je ale web hodne inteligentni, blbuvzdorny, intuitivni, vesely a hravy :-), tak at takovej na trhu zvitezi.
Bylo by dobré si uvědomit, že ne každý je snob a kupuje věci výhradně proto, že jsou drahé a ostatní na ně nemají. Většina lidí kupuje věci proto, že jim přináší dobrý poměr cena/výkon. Pokud by Mercedes zlevnil vozy o 40%, při zachování kvality by se mu poměr cena/výkon výrazně zvýšil a odradil by akorát těch pár snobů, které nezajímá kvalita, ale co nejvyšší cena.