Vlákno názorů k článku Proč jsou nové Sreality takové? Realitní trh se oproti Internetu vyvíjí pomalu od pablo taky bývalý inzeren - aspoň si konečně nabijete drž... tedy ústa. Seznam pokračuje...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 4. 2010 11:13

    pablo taky bývalý inzeren (neregistrovaný)
    aspoň si konečně nabijete drž... tedy ústa.
    Seznam pokračuje v aroganci, kterou najdete třeba u peněženky - abyste mohli provozovat Sklik anebo inzerci na Srealitách, musíte Seznamu dopředu půjčit peníze!!! (přeloženo jejich slovníkem naplnit si svou peněženku... svou, chacha). Ale když všechny peníze neproinzerujete a požádáte o vrácení zůstatku, Seznam si 20 % zůstatku nechá!
    - u předchozí verze Srealit se inzerované nabídky účtovaly zpětně za dané období (měsíčně u velkých a kvartálně u malých inzerentů), nyní musíme nasypat nejprve peníze do peněženky. Tedy, "musíme", ti si myslí Seznam. Nemusíme totiž vůbec nic. Stejně tak, jako používáme Google adwords, kde nám jednoduše strhávají proinzerované částky z firemní platební karty a ne Sklik, kde bychom museli platit dopředu, tak nehodláme používat sreality, ale výběr několika náhradních serverů jako jsou reality na iDnes anebo realitymix. Na iDnes sice platíme taky napřed, ale oni nám za to na rozdíl od Seznamu poděkují a podle velikosti platby nám také dají slevu. Což je v normálním ekonomickém světě normální. U Srealit a Seznamu obecně nejste zákazníkem, ale blbečkem, který má být rád, že si může na seznamu zainzerovat.
  • 5. 4. 2010 18:50

    anonymní
    Strasne, neprehledne, amaterske ..
    Pro predstavu pani IT koumaci: klientce hledam chatu na Berounce tj. mam prvni nutnost od Vami (OPRAVDU neuveritelne)pomatenosti smyslu ve forme zmeny Srealit hledat dle klicovych slov. Nyni mam hledat jak? Obce od obce? Tudiz musim ke konkurenci, toto me opravdu ale opravdu nebavi.
    Nazor sdeluji za vsechny realitni maklere a podnikatele co znam a neni jich malo.

    ZMENTE TO KE STARE VERZI JINAK BUDETE NA VEDLEJSI KOLEJI!!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).