1) Ten student dělá to co chce ten nadřízený.
2) Ti lidi musí být levná pracovní síla, protože zákazník kvuli koruně sjede vsechny heureky a vytahá moudra z kde koho, hlavně zadarmo a tak tam má toho koho zaplatí. Podavače krabic.
3) Reklamace jsou taky nákladem prodejce, takže extrémně levné znamená, že manipulovací prostor na velkoryejší řešení reklamací nejsou peníze.
Ve výsledku se vše točí o penězích, každého zajímá jen co nejlevněji a co nejlepší služby, ale to má samozřejmě své meze, tak to obchodník někde zkrouhne a hle, kolenovrt hned hrčí, že se mu šahá na jeho penízky, to že může jít jinam nebo nedejbože začít ten hrozně výhodný byznys dělat sám, to ho těžko může napadnout.
czc raději rovnou vyřaďte - nakoupil jsem tam nadšeně jednou, líbil se mi jejich styl prodeje a ceny. Bohužel zařízení není v pořádku, a vyřizovat tam reklamaci, to je panečku zkušenost! Ještě vám chtějí účtovat skladné, když trváte na svých právech! Takže příště jdu tam, kde nesedí u pultu nějaký študák, ale tam, kde funguje firma, a kde si můžu nechat zavolat vedoucího, když bude problém. Ti lidi na osobních odběrech jsou levná pracovní síla. czc je pouze kvalitně naprogramovaný eshop, ale špatná firma!
Obchodnik nastavil a me se to nelibilo, ze onen poplatek vybiraji i z centralniho skladu v HP a ze to trochu odporuje jejich vyjadreni. To jsem si overil zadanim objednavky.
Take jsem na objednavky@mall.cz napsal muj nazor a odpoved:
Vážený pane xxx,
tuto skutečnost jsme opravdu přehodnotili a od dnešního dne je tento poplatek
na distribučním centru zrušen. Osobní odběr je zde opět zdarma.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S přátelským pozdravem,
Adéla Přerostová
Tim chci rict, ze kdyby vsichni pouze akceptovali, tak se plati i v HP a to uz by zavanelo lumpacinou.
Predpokladam, ze jsem asi nebyl sam, kdo se ozval (i kdyz by me tesilo, kdyby se stav zmenil vyhradne diky me reakci ;) )