Vlákno názorů k článku Proč máme platit za odběr na pobočce? Protože chceme nakupovat co nejlevněji od I - tlak Heureka.cz na cenu je výrazný, ale různé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2012 7:54

    I (neregistrovaný)

    tlak Heureka.cz na cenu je výrazný, ale různé poplatky mohou tento porovnávač poslat ke dnu. Řešením bude vznik nového porovnávače, který zahrne cenu poplatků a Heureka.cz upadne v zapomnění, nebo vytvoření nové funkce v heureka.cz, která bude srovnávat nejen nabídkové ceny, ale i ceny včetně dopravy podle zvoleného způsobu dopravy, tj. na pobočce, poštou, DHL ... a podle zvoleného způsobu zaplacení.
    Další položkou v nákladech jsou průměrné náklady za reklamaci a vrácení zboží, které musí platit zákazník. V případě, že existuje zvýšené riziko reklamace/vrácení zboží (např. z důvodu nekompatibility), měl by vyhledávač umožnit i porovnání součtu nákladů na prodej, dodání a vrácení. Zákazník se pak sám rozhodne, zda je riziko vrácení zboží příliš velké (komponenty pro PC, oděvy, obuv....)

  • 19. 9. 2012 8:02

    x (neregistrovaný)

    Mimochodem, vcera sem si byl vyzvednout po 31dnech reklamaci, prisel sem, a za 5 minut sem odchazel s penezi, bez kecu, bez jakekoli diskuse ... czc. A kupodivu po me nechteli poplatek ani kdyz sem si po netu objednal kabl za 30Kc a za 1/2 hodku si ho dosel vyzvednout.

  • 19. 9. 2012 8:56

    huhulák (neregistrovaný)

    Ona totiž třeba ta Heuréka není zdaleka jen srovnávač cen. Je to i srovnávač kvality obchodu, kvality konkrétního výrobku dle komentářů atd. Navíc, e-shopy s ní spolupracují (a to včetně odkazování právě na hodnocení konkrétních výrobků - po nákupu přijde e-mail s odkazem na heureku a vyplnění zkušenosti jak s obchodem, tak s výrobkem).

    Jako jsou lidi, co jdou hlavně na cenu. Ale třeba já si např. mezi Alza a Czc vybírám dle aktuální situace (chci to hned? chci to "za rohem"?, stačí to zejtra? jak jsem byl spokojen s poslední reklamací? jak se na reklamačním chovali?...), cena (a to povětšinou rozdíl pár korun, nebo desítek korun) je většinou vedlejší.

  • 19. 9. 2012 11:38

    x (neregistrovaný)

    Cenovej rozdil do 10% vubec neresim, resim predevsim pristup, zkusenosti ... a kram, kde po me budou chtit k veci za 20Kc 20Kc priplatek je pro me naprosto a navzdy vyrazen, nekoupim si tam proste nic - a to ani v pripade, ze se tech 20Kc stane promily ceny.

    Jinak na Mall se da najit tolik uzasnych komentu, ze bych si tam neobjednal ani smradlavy fusekle.

  • 19. 9. 2012 12:30

    Franta (neregistrovaný)

    Pokud kupujete ty fusekle za 79,- tak 10% rozdíl samozřejmě neřešíte, teoreticky ani u zboží za 1000,-. Pokud ale kupujete např. počítač za 20000,- tak 10% rozdíl je už sakra znát.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).