tlak Heureka.cz na cenu je výrazný, ale různé poplatky mohou tento porovnávač poslat ke dnu. Řešením bude vznik nového porovnávače, který zahrne cenu poplatků a Heureka.cz upadne v zapomnění, nebo vytvoření nové funkce v heureka.cz, která bude srovnávat nejen nabídkové ceny, ale i ceny včetně dopravy podle zvoleného způsobu dopravy, tj. na pobočce, poštou, DHL ... a podle zvoleného způsobu zaplacení.
Další položkou v nákladech jsou průměrné náklady za reklamaci a vrácení zboží, které musí platit zákazník. V případě, že existuje zvýšené riziko reklamace/vrácení zboží (např. z důvodu nekompatibility), měl by vyhledávač umožnit i porovnání součtu nákladů na prodej, dodání a vrácení. Zákazník se pak sám rozhodne, zda je riziko vrácení zboží příliš velké (komponenty pro PC, oděvy, obuv....)
Ona totiž třeba ta Heuréka není zdaleka jen srovnávač cen. Je to i srovnávač kvality obchodu, kvality konkrétního výrobku dle komentářů atd. Navíc, e-shopy s ní spolupracují (a to včetně odkazování právě na hodnocení konkrétních výrobků - po nákupu přijde e-mail s odkazem na heureku a vyplnění zkušenosti jak s obchodem, tak s výrobkem).
Jako jsou lidi, co jdou hlavně na cenu. Ale třeba já si např. mezi Alza a Czc vybírám dle aktuální situace (chci to hned? chci to "za rohem"?, stačí to zejtra? jak jsem byl spokojen s poslední reklamací? jak se na reklamačním chovali?...), cena (a to povětšinou rozdíl pár korun, nebo desítek korun) je většinou vedlejší.
Cenovej rozdil do 10% vubec neresim, resim predevsim pristup, zkusenosti ... a kram, kde po me budou chtit k veci za 20Kc 20Kc priplatek je pro me naprosto a navzdy vyrazen, nekoupim si tam proste nic - a to ani v pripade, ze se tech 20Kc stane promily ceny.
Jinak na Mall se da najit tolik uzasnych komentu, ze bych si tam neobjednal ani smradlavy fusekle.