Cenovej rozdil do 10% vubec neresim, resim predevsim pristup, zkusenosti ... a kram, kde po me budou chtit k veci za 20Kc 20Kc priplatek je pro me naprosto a navzdy vyrazen, nekoupim si tam proste nic - a to ani v pripade, ze se tech 20Kc stane promily ceny.
Jinak na Mall se da najit tolik uzasnych komentu, ze bych si tam neobjednal ani smradlavy fusekle.
Ona totiž třeba ta Heuréka není zdaleka jen srovnávač cen. Je to i srovnávač kvality obchodu, kvality konkrétního výrobku dle komentářů atd. Navíc, e-shopy s ní spolupracují (a to včetně odkazování právě na hodnocení konkrétních výrobků - po nákupu přijde e-mail s odkazem na heureku a vyplnění zkušenosti jak s obchodem, tak s výrobkem).
Jako jsou lidi, co jdou hlavně na cenu. Ale třeba já si např. mezi Alza a Czc vybírám dle aktuální situace (chci to hned? chci to "za rohem"?, stačí to zejtra? jak jsem byl spokojen s poslední reklamací? jak se na reklamačním chovali?...), cena (a to povětšinou rozdíl pár korun, nebo desítek korun) je většinou vedlejší.
tlak Heureka.cz na cenu je výrazný, ale různé poplatky mohou tento porovnávač poslat ke dnu. Řešením bude vznik nového porovnávače, který zahrne cenu poplatků a Heureka.cz upadne v zapomnění, nebo vytvoření nové funkce v heureka.cz, která bude srovnávat nejen nabídkové ceny, ale i ceny včetně dopravy podle zvoleného způsobu dopravy, tj. na pobočce, poštou, DHL ... a podle zvoleného způsobu zaplacení.
Další položkou v nákladech jsou průměrné náklady za reklamaci a vrácení zboží, které musí platit zákazník. V případě, že existuje zvýšené riziko reklamace/vrácení zboží (např. z důvodu nekompatibility), měl by vyhledávač umožnit i porovnání součtu nákladů na prodej, dodání a vrácení. Zákazník se pak sám rozhodne, zda je riziko vrácení zboží příliš velké (komponenty pro PC, oděvy, obuv....)