Vlákno názorů k článku Proč máme platit za odběr na pobočce? Protože chceme nakupovat co nejlevněji od Jan Elznic - Souhlas. Za chvíli najdu na účtence položky typu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2012 17:20

    Jan Elznic

    Souhlas. Za chvíli najdu na účtence položky typu „náklady na uskladnění, naskladnění, výplata skladníka, výplata mzdové účetní, ...“. Stejné je to s cenou za dopravu na pobočku. Proboha, proč?! Tohle má být přeci vše započítáno v ceně produktu, a ne že firma bude účtovat tyto „běžné náklady“ zákazníkovi zvlášť. Klidně svůj názor v tomto ohledu změním, ale v podstatě jsem nečetl nebo neslyšel odnikud prozatím žádné racionální odůvodnění.

  • 25. 9. 2012 16:35

    tom (neregistrovaný)

    Je to jen podvod jak mit na oko levnejsi zbozi nez konkurence napr. TV drzak STELL SHO 1020B za 290,-(mall) a v czc 319,- tedy u obou zaplatite 319,- (290+29) to je ale nahodicka ze!!! PS. vzal jsem prvni drobnou polozku, ktera na mne vyskocila...

  • 21. 9. 2012 23:59

    Jan Elznic

    Odběr zboží zdarma na pobočce považuji za samozřejmost a přijde mi vážně nesmyslné takové poplatky zavádět - proč? Ve skutečnosti jde spíše podle mého názoru o to, dostat ze zákazníků další peníze. Nevěřím, že v takovém množství, v jakém sklady tyto firmy zásobují, veškeré náklady na dovážku přijdou na oněch 50 Kč. Naopak považuji za nevýhodu oproti „kamenným“ prodejnám, že zboží na pobočkách nemají firmy jako Mall.cz či Alza.cz, které tyto poplatky zavedly, skladem.

    Osobně upřednostním obchod, kde za odběr platit nebudu muset, např. CzC.cz v Praze na Andělu nedávno otevřelo svou pobočku, takže nyní je má volba zcela jasná.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).