Vlákno názorů k článku Proč máme platit za odběr na pobočce? Protože chceme nakupovat co nejlevněji od T. - Píšete hlouposti, na recenze zákazníků nemusíte Heuréce nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2012 12:28

    x (neregistrovaný)

    Me osobne recenze a podobne nezajimaji - hledam kolk asi tak vybrany vyrobek stoji. Pokud jej muj overeny obchod je schopny dodat za +- odpovidajici cenu, koupim si jej tam, pokud se cena vyrazne (v desitkach prodent) rozchazi, hledam jineho dodavatele (coz neznamena, ze zrovna toho, ktery vypadne nekde jako nejlevnejsi).

  • 19. 9. 2012 12:08

    Dal (neregistrovaný)

    Je mi jasné, že pár kladných recenzí si každý obchod napíše sám. Pokud jich tam je ale 1000, už je jich nejspíše většina od zákazníků.
    Když ten obchod nedodá informaci o proběhlém odeslání, tak zákazník nenapíše recenzi, a obchod bude mít menší důvěryhodnost. Tím by škodil i sobě. Používám to jen na určení, které obchody jsou tak malé, že je na místě jistá nedůvěra, jestli třeba platit předem, a podobně. Na to stačí pár set celkem spokojených zákazníků.

  • 19. 9. 2012 10:39

    jika (neregistrovaný)

    Omlouvám se, ale to co píšete není pravda. Proč? Heuréka, Zboží atd jsou výdělečné projekty, jejíž cílem je vybrat co nejvíce peněz a informací z obchodů. Recenze na heurece NEJSOU SROVNATELNE, protože:

    -> malé, střední (a někdy i velké) obchody si některé recenze píšou sami
    -> heuréka systém recenzí má nastaven tak, že zasílá dotazník na zákazníky, které obchod dodá. Když někdo nedodá (a nezaplatí) informace o své zákaznické bázi, NENÍ systém pro zákazníka kompatibilní a on to chudák ani neví .. => rozhoduje se špatně. Podle mého je každý obchodník, který odevzdává informace o svém prodeji jiné firmě na tenké plošině. Nikdy nevíte co se s nimi stane a jak je např. Heuréka neposune Mallu :-)
    -> neznáte spokojenosti lidí z kamenných poboček.

  • 19. 9. 2012 9:59

    Dal (neregistrovaný)

    Srovnávače cen se primárně nepoužívají na nalezení nejlevnějšího produktu v dané kategorii výrobků, ale na nalezení nejnižší ceny pro předem vybraný výrobek. Je jasné, že nejlevnější zboží z dané kategorie je nějaký šmejd, na to není potřeba využít srovnávač cen. Osobně považuji Heureku za jednu z nejužitečnějších stránek na internetu, hlavně díky recenzím obchodů, výrobků, specifikacím u všech produktů a velkém přehledu možných výrobků, který tak velký v jednom eshopu nikdy nebude.

  • 19. 9. 2012 9:39

    JKL (neregistrovaný)

    Nechápu proč brečíte kvůli nějaké heuréce, není ze zákona povinost být registrovaný na heuréce.

    Já jsem se na toto téma bavil se zástupcem konkurenčního srovnávače a absolutně nechápal, proč nechci být na žádném zrovnávači a tvrdil, že "bez toho to nikdy NEJDE", ale JDE! Jenom to chce použít hlavu a nejít jak stádo...

    Apple.cz taky není na heuréce a prodeje má v ČR velice slušné. A nejspíš ví, proč to dělají :-D a opravdu to jde i bez srovnávačů.

    Srovnávač e-obchodníkovi nijak nepomůže. Jenom ho nutí tlačit ceny k zemi a prodávat šmejdy! Protože u kvalitních výrobků a služeb se nikdy nedostanete na "nejnižší cenu", když konkurence prodává šmejdy a jsou srovnáváni ve stejné kategorii.

    Jestli tedy někdo chcete mít e-shop, který se tak tak drží a bojuje o každé snížení koruny, vzhůru na srovnávače.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).