> Problém je v tom, že většina (a to hodně velká) tzv. SEOmágů nic neumí a jen podvádí klienty.
To je docela možné. Mám zkušenost s tím, že třeba docela známá firma NetDirect vyvíjející e-shopy nabízela zákazníkům za poplatek 40.000 Kč "paušální SEO". Prostě si je objednáte v rámci dotazníku, jaké funkce má váš obchod mít (aktuality na homepage - X Kč, odesílání zapomenutého hesla - Y Kč, SEO - 40.000 Kč). NetDirect jsou takoví mágové, že nepotřebují ani SEO konzultanta :-)
Kvalitní umístění ve vyhledávání a uživatelská vstřícnost se nevylučuje. Problém je v tom, že většina (a to hodně velká) tzv. SEOmágů nic neumí a jen podvádí klienty. Dobrý web s kvalitním SEO se dá udělat i bez podvodných technik, tedy pokud se někdo nesnaží na kw protlačit web, který s výrazem nesouvisí. Celý článek i s diskuzí mi připomíná jednu typickou českou vlastnost - "když něco neumím tak to pomlouvám
abych se neshodil". No závěrem snad krátká privátní statistika jednoho pokorného SEOmága, který ví, že se má ještě hodně co učit - tedy mě - na cca 98% českých webech jsem našel chyby a to z 90% velmi závažné. I když vím, že mám ve svých znalostech hodně co zlepšovat, přesto se mé weby umísťují velmi vysoko.