FINANCE.czFINANCE.cz

Vlákno názorů k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od PiNa - Mel jsem podobnou zkusenost, pry do moji lokality...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2004 12:16

    PiNa (neregistrovaný)
    Mel jsem podobnou zkusenost, pry do moji lokality se zatim nechystaji a taky prisel cenik. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz v hramonogramu praci na kveten 04 v nasem dome byla poznamka "revize a upgrade rozvodu kabelove televize za ucelem zavedeni internetu od UPC". Tak jsem zavolal na hotline, poctive vyslechl vsechny volby a kdyz zmackl "trojku" pro info o internetu, tak jsem pokazde (asi 4 pokusy) uslysel lupnuti a obsazovaci ton.

    Nedalo mi to a zavolal jsem jeste jednou a hned pri prvni volbe navolil komunikaci v anglictine, pripraven pouzit treba i tento jazyk, jenom abych se dobral pozadovane informace. K memu prekvapeni telefon vzal jakysi chlapik, mluvil cesky, byl prijemny a poskytl vsechny informace - UPC se rozhodlo natahnout Chello az do prazskych lokalit 181 00, 182 00 a 189 00 - zprovozneni po revizi cca do mesice.

    Nemusi to byt pravidlo, ale alespon v mem pripade to zafungovalo.
  • 10. 5. 2004 8:03

    lumeq (neregistrovaný)
    To, že se dotazy musí posílat přes webové rozhraní mne překvapilo, protože e-mailem můžu komunikovat i s Českým Telecomem. Daleko více mne mne zaujalo. že na můj jednoduchý dotaz "Kdy bude možno využívat chello v našem domě" odpověděli po třech dnech emailem obsahující jednu větu s dovětkem o výhodách UPC Direkt a přílohou velikosti takřka jednoho megabytu, v níž byl kompletní ceník všech služeb UPC poskytovaných v ČR.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).