Mel jsem podobnou zkusenost, pry do moji lokality se zatim nechystaji a taky prisel cenik. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz v hramonogramu praci na kveten 04 v nasem dome byla poznamka "revize a upgrade rozvodu kabelove televize za ucelem zavedeni internetu od UPC". Tak jsem zavolal na hotline, poctive vyslechl vsechny volby a kdyz zmackl "trojku" pro info o internetu, tak jsem pokazde (asi 4 pokusy) uslysel lupnuti a obsazovaci ton.
Nedalo mi to a zavolal jsem jeste jednou a hned pri prvni volbe navolil komunikaci v anglictine, pripraven pouzit treba i tento jazyk, jenom abych se dobral pozadovane informace. K memu prekvapeni telefon vzal jakysi chlapik, mluvil cesky, byl prijemny a poskytl vsechny informace - UPC se rozhodlo natahnout Chello az do prazskych lokalit 181 00, 182 00 a 189 00 - zprovozneni po revizi cca do mesice.
Nemusi to byt pravidlo, ale alespon v mem pripade to zafungovalo.
To, že se dotazy musí posílat přes webové rozhraní mne překvapilo, protože e-mailem můžu komunikovat i s Českým Telecomem. Daleko více mne mne zaujalo. že na můj jednoduchý dotaz "Kdy bude možno využívat chello v našem domě" odpověděli po třech dnech emailem obsahující jednu větu s dovětkem o výhodách UPC Direkt a přílohou velikosti takřka jednoho megabytu, v níž byl kompletní ceník všech služeb UPC poskytovaných v ČR.