FINANCE.czFINANCE.cz

Vlákno názorů k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od hafa - Na UPC jsem připojen denně. Služba je OK....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2004 15:22

    hafa (neregistrovaný)
    Na UPC jsem připojen denně. Služba je OK. Když je porucha, třeba jen na TV, je unavující hledat své zákaznické číslo a číslo smlouvy atd. a vypisovat vše do kontaktního formuláře, když já jen chci oznámit jejich poruchu. Katastrofa je se do UPC dovolat, nejde-li mi internet. Průměrná doba čekání na operátora je cca 10 minut a drzost společnosti, že to čekání musím platit!!! Mám dojem, že berou od telekominíků provize...a zákazníka mají na háku...at´ čeká...třeba ho to přestane bavit. ( Nikdy se mi nestalo, že by operátor vzal tf hned!)
  • 11. 5. 2004 22:06

    trAble (neregistrovaný)
    To je přesné, taky ťukám o sto šest, abych to pak ještě jednou diktoval. Promakaný systém.
    Každopádně používám na dvou místech dva kabely: Karneval a UPC. Zatímco za zhruba dva roky mi Karneval vypadnul asi třikrát (co jsem zaznamenal), UPC nejelo za 14 dnů asi pětkrát a to vždy aspoň pár hodin... Prý jim to může rozhodit nějaká stará TV. Inu - moderní síť si se starými TV asi nerozumí, a proto nejde internet. Ale peníze si vesele účtují a nic jim nevadí, že si k tomu musím pořídit ještě telefon, aby aspoň něco jelo Uf...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).