Vlákno názorů k článku Proč nemá zákaznická podpora UPC email? od profix - Z toho si nic nedelejte, ja mel kabel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2004 2:57

    profix (neregistrovaný)
    Z toho si nic nedelejte, ja mel kabel doma pul roku a ne je presvedcit, ze je ten kabel jejich a aby me k nemu pripojili.
    Proste popirali, ze jsou to jejich kabely.
    Ohledne kvality sluzeb: od zvyseni rychlosti dochazi k obcasnym kratkym vypadkum resp. k ztratam paketu, ale ja uz nemam silu vysvetlovat, oc jde a proc je to spatne.
  • 10. 5. 2004 10:26

    Martin Falc (neregistrovaný)
    Bydlím v bytě, ve kterém je zavedena kabelová televize a internet od UPC. Předchozí nájemník měl obojí zprovozněné. Přesto není firma UPC schopna ani po 3 měsících urgencí, telefonátů a webových formulářů schopna bud a) zapojit televizi+internet nebo b) říct "děkujeme, ale nemáme zájem o Vás jako zákazníka". To mě štve nejvíc, že vždy řeknou "ano, do týdne se ozveme" a pak se 3 týdny nic neděje, načež když se zeptám, kde to vázne, dozvím se, že to operátor neví a že to předá dál. Přesto že mi kabel UPC kouká ze zdi přímo v bytě, nedočkal jsem se zprovoznění a udělal jsem to jinak - satelit + bezdrátové připojen
    í k netu. Stojí to stejné prachy a je to asi lepší řešení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).