Každá rozumná firma se snaží likvidovat emaily, pokud je to jen trochu možné.
Pokud mám formulář, tak si můžu automaticky nastavit procesní cesty, komu a kam dotaz nebo informace padne. Na email bych potřeboval jednoho člověka, který by nedělal nic jiného, než že by neustále rozposílal emaily dál a navíc ještě sledoval, jestli se tomu ubožákovi vůbec odpovědělo.
Pokud někam pošlete email je obvykle v duchu hesla "Pošli email, vykřič se a zapomeň."
A co se zelené linky týče - pokud se opravdu pořádně podívate po trhu, tak zjistíte následující:
zelené linky se používají pro obchodní příležitosti (pro něco, z čeho může aspoň něco málo kápnout)
placené linky se používají pro řešení problémů, protože z toho nekápne nic a hovory jsou tam mnohem delší.
Takhle to v byznysu obvykle funguje.
Ad spam: no co, já mám spamu tak 100 mailů denně a taky se z toho nezblázním. Jenom když nejsem pár dní na mailu (stačí víkend), tak se doba protřídění trochu prodlouží.
Jinak mám dost dobrý systém: všechno, co je .cz nebo povolené domény (robertnemec.com :-)) jde do Hlavní složky, zbytek do Spam (pokud není jiné pravidlo). Občas něco spadne omylem (nějaký nový newsletter, zahraniční zákazník...) do Spamu, ale to poznám a přeložím do Hlavní složky. Jednoduché, účinné.
"placené linky se používají pro řešení problémů, protože z toho nekápne nic a hovory jsou tam mnohem delší.
Takhle to v byznysu obvykle funguje."
Pokud muj problem bude reklamace nefunkcnosti a bude uznana, tak vam zpetne ten telefon nauctuju a zaplatite to tak jako tak. Na te zelene lince by vas to pak vyslo levneji, protoze ja vam nauctuju kdyz uz v tom budu i svuj ztraceny cas + samozrejme poplatek na podrobny vypis hovoru, delam to preci jen kvuli vam ;).