Za sebe mohu říci, že mně číselný email funguje, od rozhovoru s citovaným zaměstnancem Pægasu se mi dokonce neztrácejí vůbec žádné esemesky. :-) Ale uvidíme. Insideři z Pægasu bez skrupulí přiznávají, že v tomhle má jejich zaměstnavatel chaos.
Příjemnou zábavu při cyklickém přecházení mezi trojicí našich operátorů. Projděte si kupříkladu archiv článků na Mobil serveru a pochopíte, že takového jednání se dopouštějí všichni tři zcela běžně a zhruba ve stejné míře.
Mimochodem, vedeni me argumentace v prvni osobe je nespravne - uz zakaznikem Paegasu skoro rok nejsem (a duvody byly zcela jine nez je e-mail adresa).
Moje osobní zkušenosti se službami sítě Paegas jsou poměrně pozitivní, za více než dva roky jsem měl se sítí pouze jeden problém, a ten se podařilo relativně rychle vyřešit usilovným otravováním zákaznického oddělení. To bylo před rokem a půl a od té doby jsem žádný pokles kvality služeb nezaznamenal, pouze rozšíření jejich nabídky a snížení cen.