Vlákno názorů k článku Proč se ztrácejí emaily posílané na Paegas? od Jajik - Po zkusenostech s timto operatorem jehoz zakaznik jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2001 9:32

    Jajik (neregistrovaný)
    Po zkusenostech s timto operatorem jehoz zakaznik jsem byl dva roky jsou spokojeny zakaznik Oskara, kde je to podstatne levnejsi a dle zkusenosti i funkcnejsi
  • 21. 12. 2001 13:06

    Filip Klíma (neregistrovaný)
    Jediný problém Oskara je v tom, že u něj vůbec číselné emailové adresy nejsou. Musíte si zaregistrovat tzv. Oskarův SMS email, který ale stejně nefunguje. Zkoušel jsem si např. nastavit upozorňování na došlou poštu na seznam email, ale nikdy mi žádná zpráva na mobil nedorazila. Takže v tomhle ohledu můžeme Paegas a Oskar klidně hodit do jednoho pytle...
  • 21. 12. 2001 17:35

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Doporučoval jsem našemu adminovi pager, ¨který je OK, ale je tam ten problém, že zprávu se pokusí doručit xkrát, a jelikož nemá zpětnou vazbu, tak pokud při žádném z pokusů není zpráva doručena, máte také smůlu :-(( Takže snad už zbývá jen Eurotel. Nemůžu si ale pomoct, mně na Paegasu ty maily chodí dobře.
  • 21. 12. 2001 21:16

    RocketQueen (neregistrovaný)
    Dobry den,
    mam take Oskaruv SMS email, zaregistroval jsem s ho prakticky od te doby, kdy byla tato sluzba zprovoznena a muzu potvrdit, ze se mi za tu dobu NEZTRATIL ANI JEDEN email, a vsechny mi chodi ve dvou SMSkach. Nez zacnete neco hazet do spolecneho pytle, zkuste se zeptat taky jinde, mozna je to rukama a ne mobilem a operatorem. Hmmm...
    Ohledne toho, ze neexistuji ciselne adresy: Vy chcete, aby nejaky blbec nahodne zvolil libovolne cislo (treba Vase) a zacal Vam odesilat jen ze srandy hromadne emaily? Ja ne.
    Pro mne je to jasna volba.
  • 21. 12. 2001 22:11

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Ja nechci, aby nejaky blbec nahodne zvolil libovolne cislo (treba me) a zacal mi odesilat jen ze srandy hromadne emaily, ale chci pravo si o tom rozhodnou sam - v nekterych pripadech se emailova adresa stejna s telefonnim cislem proste hodit muze a zisk riziko prevazi. Opravdu se operator domniva, ze vi lepe nez ja, co ja chci a co nechci ? TECHNICKE duvody pro sve omezeni nema.
  • 22. 12. 2001 9:15

    Vaclav@vaclavkabat.com (neregistrovaný)
    prave ze nevidim technicky duvod proc tak lpit na emailu s cislem... nebo vy mi ho reknete?
  • 22. 12. 2001 15:40

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Mne je to jedno, byl to automaticky fungujici email, clovek se o nic nemusel starat a hotovo. Kdyz ho pak zadate do 50 aplikaci, ktery ted ma buhvi kdo, aby vam posilaly informace, kdyz nastane nejaka situace, abyste ji mohli resit, tak ted musite po zruseni proste vsude ten email zmenit, a to je otrava. Jinak je mi to osobne uplne ukradeny.
  • 22. 12. 2001 16:31

    U názoru musí být uveden autor! (opravdu?:) (neregistrovaný)
    hm.. a ja zase nevidim duvod, proc se me o tom muj (brzy byvaly) operator ani nesnazi informovat (nedejboze predem!) V dobe, kdy jsem mobil kupoval jsem se na oficialnich strankach paegasu tusim docetl, ze zmineny ciselny emailovy tvar fungovat bude.., po telefonickem hovoru s operatorkami jsem se dovedel informaci vzdy mirne ruznou:) nektere dokonce nevedeli pomalu asi ani, co je to email... :) ).

    Pro me toto sproste jednani paegasu znamena jedine: prechod na jinou sit.

    Problemy jsem mel, kdyz jsem se snazil zrusit hlasovku (doterne premlouvani at si ji necham - ted je na to automat, asi nekomu doslo, ze se nevyplati platit vtirave operatory). Obcas ubyde samovolne kredit - nejen me (kolik se da vydelat na teto zavadicce v cele CR?, a jak ji reklamovat?:) pres noc asi cca ve tri rano mi samo zmizeli 2 Kc? :)) ackoliv jsem neesemeskoval uz dva dny (mam totiz rozbity displey vy moulove:) ).
    Nezda se mi, ze by se jednalo o technicky problem, co je onech 160 znaku oproti prenosu hlasu, ze? Jelikoz take pracuji na jedne sms brane, tak vim, ze zminena opatreni paegasu byla reakci na zasilani smsek z netu zdarma (z jine nez paegas brany, podle jejich slov z toho prece nic nemaji a proc by to tedy umoznovali - onech chudakum z paegasu ani nedochazi, ze kdyz dostanu esemesku mam obcas tendenci na ni take odpovedet.., nehlede na to, ze nektere sluzby se ridi prave zaslanim smsky z cehoz server narozdil od operatora nema vubec nic) Narozdil od telefonich cisel ve svem seznamu, emil tvary vsech lidi nemam, a nevidim duvod proc si vest dvoji zaznamy, jeden pro telefonovani a jeden pro smseni...)

    Atd.. proste at si paegas dela co chce, je to jeho problem,
    kdyz jsme je kontaktovali a chteli mit bezproblemove zasilani smsek z netu za urcity poplatek (napr. 0,1 Kc / sms z netu , ci 7000,-/mes za otevreni brany.. ci AT SI SAMI REKNOU KOLIK K.... CHCOU odmitli nas..
    no ja zase vim, ze pochvalne clanky na tohoto operatora se na nasem serveru zajiste nikdy neobjevi...

    Myslim ze chovani paegasu je typickym chovanim kratkozrakeho investora.
  • 23. 12. 2001 10:01

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Pro me toto sproste jednani paegasu znamena jedine: prechod na jinou sit.

    Příjemnou zábavu při cyklickém přecházení mezi trojicí našich operátorů. Projděte si kupříkladu archiv článků na Mobil serveru a pochopíte, že takového jednání se dopouštějí všichni tři zcela běžně a zhruba ve stejné míře.

  • 23. 12. 2001 13:56

    R. Caha (neregistrovaný)
    Ano ja jsem lpel na adrese s cislem kvli tomu, ze mi mohl kdokoliv ze znamych poslat SMS pomoci mailu (zdarma a odkudkoliv ze sveta) a nemusel znat mou emailovou adresu, stacilo mu moje tel. cislo, ktere ma v mobilu.

    Namitku s webovou branou odpoluki hned poznamkou o tom, ze ne vsude lze mit pristup na web (potrebujete graficke prostredi (tech co umi pouzivat textovy prohlizec je dost malo) a na email staci textove prostedi).

    Neda se ocekavat, ze bych nejakou nahodou (nahodnym vygenerovanim meho cisla) dostal vice nez jednotkove mnozstvi SMS. Naproti tomu jsem jich odeslal desitky na adresu ve tvaru cislo@neco.
  • 24. 12. 2001 1:38

    Saratoga (neregistrovaný)
    Mate pravdu, vsichni operatori maj problemy, ale prece jenom, kdyz ctete mobil.cz dyl, ziskate z toho dobry dojem, ktery z nich funguje nejhur (resp. na ktereho se nejvic nadava). A tak bych odhadl, ze tak nejmin rok sel pegas s kvalitou a spokojenosti zakazniku strasne dolu, eurotel se drzi za nim (koneckoncu je to jenom pobocka gauneru z telecomu) Oskar je asi tak nejlepsi (tim nechci rict, ze bezproblemovy).
    Jinak doufam, ze muj prispevek nevyvolava flamewar priznivcu a odpurcu jednotlivych siti, to neni mym umyslem, myslete si o tom co chcete.
  • 24. 12. 2001 16:35

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    A nebude tohle Vase poznani trochu deformovano tim, ze Oscar jeste nema tolik zmlsanych zakazniku, aby si na nej mohli stezovat tolik jako na ostatni operatory? A neni problem s Eurotelem podobneho razu? Totiz ze jej uzivaji predevsim firemni zakaznici? Tedy ti ctenari Mobilu, kteri za telefon nemuseji platit, neb jim ho hradi zamestnavatel? Take bych si asi mene ztezoval na sluzby, ktere si nemusim sam platit. Ale ja si radeji budu platit, abych si mohl kdykoli ztezovat.
  • 27. 12. 2001 15:09

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Ja takovy e-mail skutecne pouzival, podobne jako nekdo jiny, kdo se tu o tom zminil, jako moznost, ja me mohl kdokoliv, kdo znal cislo telefonu kontaktovat. Ja jsem se rozhodl, ze nebezpeci spammingu je v tomto pripade nevyhoda, kterou jsem ochoten nest ve jmenu vyhod, at skutecnych nebo domnelych, ktere mi ciselna adresa prinasi. Jediny duvod, ktery Paegas uvadi je ten, ze by me nekod mohl obtezovat - ano, o te moznost vim a jsem s ni plne srozumen. Vim take, ze az to nastane, mohu se branit prechodem na Click. I nadale se domnivam, ze Paegas nemel tuto vec rozhodovat za sve zakazniky a nema je chranit proti jejich vuli. Argumentem by bylo, kdyby *Paegas* mel technicke nebo jine duvody, proc nemuze takovou sluzbu nadale provozovat - on ale zadne nema, prinejmensim, tvrdi, ze zadne nema, ze jediny duvod, ktery je to aby me ochranil, coz jsem ja nezadal a odmitl. Argument, ze pro svuj pozadavek nemam TECHNICKE duvody ja je zcela irelevantni.

    Mimochodem, vedeni me argumentace v prvni osobe je nespravne - uz zakaznikem Paegasu skoro rok nejsem (a duvody byly zcela jine nez je e-mail adresa).

  • 27. 12. 2001 17:24

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Pægas má IMHO i obchodní důvody. Do Clicku, ClickFun, ClickW@P a podobných nacpal mnoho peněz a nechtěl, aby to dopadlo jako s Mobil Juice, a proto se rozhodl, že všichni potenciální klienti Clicku (tedy ti, kdož používají Internet a mají mobil od Pægasu) se stanou reálnými klienty chca nechca. Nějaká ochrana před spammingem spíš jen oficiálním odůvodněním. I když je pravda, že mě asi čtrnáct dní někdo třikrát denně spamoval aktuálním zpravodajstvím, než dotyčného Pægas na mou žádost odstřihl. (Ten hulvát neuváděl zpáteční adresu, nechtel ode mne potvrzeni odberu zprav a nedal se nijak identifikovat -- na Pægasu to ale vyřešili k mé dokonalé spokojenosti.)
  • 27. 12. 2001 23:06

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Pokud vim, Paegas ma pouze jeden jediny oficialni duvod a ten je, jak jsem se snazil uvest, nepresvedcivy. Duvod, ktery uvadis ty neni duvodem, ktery Paegas jako duvod uvadi. Tedy plati, ze Paegas neuvadi zadny presvedcivy duvod, kterym by omluvil to, ze uvedene aliasy prestavaji fungovat.
  • 27. 12. 2001 23:33

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Mno, Dane, důvod to IMHO je. To, že ho Pægas tají a stydí se říct: Vyhodili jsme peníze za službu, kterou nikdo nepotřebuje, protože jsme si mysleli, že je to konkurenční výhoda (jak můžete být tak zabednění, když nepoznáte, co je pro vás dobré?!); to ještě neznamená, že takový důvod neexistuje. Myslím, že to je každému jasné. Já tvrdím, že to je prostě jen další z taktik, jak dezorientovat zákazníky a těžit z jejich zmatení. Ze stejného důvodu nyní ČTc zavedl osm nebo kolik tarifů. Kolik zákazníků stráví tolik hodin různými propočty, jako my v redakci Lupy? Ze stejného důvodu také webhostingové společnosti nabízejí deset hostingových programů... Pak se divte, že u tolika lidí vítězí Oskar, který prostě nabízí pár základních služeb srozumitelnou formou.
  • 28. 12. 2001 11:21

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Čtu Mobil server poměrně pravidelně už dva roky a nemám pocit, že by se množství problémů s jednotlivými operátory nějak významně lišilo (kromě rozdílů daných počtem zákazníků). Výkřiky v diskusích těžko brát jako ukazatel spokojenosti zákazníků (co si myslet o člověku, který už půl roku třikrát do týdne zveřejňuje příspěvky typu: "ruším Paegas, odcházím k Oskarovi!!!!!!!"?).

    Moje osobní zkušenosti se službami sítě Paegas jsou poměrně pozitivní, za více než dva roky jsem měl se sítí pouze jeden problém, a ten se podařilo relativně rychle vyřešit usilovným otravováním zákaznického oddělení. To bylo před rokem a půl a od té doby jsem žádný pokles kvality služeb nezaznamenal, pouze rozšíření jejich nabídky a snížení cen.

  • 28. 12. 2001 11:42

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    To mohu celkem potvrdit - ja uz vsechny operatory vystridal (v poradi jejich vzniku). Kazdy ma sva pro i sva proti.
  • 28. 12. 2001 13:10

    MK (neregistrovaný)
    Nojo, ale tys je pouzival seriove :-) Neni nad to, mit tri mobily u pasu (znam par takovych lidi).
  • 25. 4. 2002 20:11

    Míla (neregistrovaný)
    Kdyby nechali puvodni alias i po zaregistrovani na Clicku, mozna bych ho zkusil. Ale takhle - ruce pryc.
  • 2. 1. 2002 14:42

    Saratoga (neregistrovaný)
    Davam vam za pravdu s tim Oskarem, ten se opravdu musi nechat stranou, na to sem nemel zapomenout, ale s tim hodnocenim u Eurotelu nesouhlasim, proc by mel byt rozdil mezi spokojenosti ci nespokojenosti podle toho, kdo ten ucet plati? Jestlize mi ucty plati firma, je to jenom nahrazka platu (protoze je to danove vyhodne), nevim, proc bych nemel byt nastvanej.
    K ostatnim reakcim: ja sem nenapsal, ze by kvalita sluzeb sla vsude a u vsech uzivatelu dolu, nic nevylucuje, ze je dost lidi, kterym vsechno porad funguje dobre, pouze sem proste na zaklade cetby diskuzi (kdyz je tech prispevku vic, tak ruzny magori se navzajem priblizne vyrusej a da se to zanedbat) ziskal uricty dojem, kdo ma nejvic problemu v globalu (myslim, ze objektivni, protoze problemy bych ze znamach duvodu pral eurotelu).
  • 3. 1. 2002 9:16

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Ze stejných diskusí bych také nutně musel nabýt dojmu, že telefony jisté finské značky jsou naprostý šmejd a pokud někomu fungují déle než dva dny, je to učiněný zázrak. Moje osobní zkušenosti jsou opět trochu jiné (možná je to i tím, že na rozdíl od těch pisálků necítím potřebu mlátit telefonem vzteky o zem a chlubit se tím, že mu to nevadí). Přehled názorů diskutujících není statisticky reprezentativní vzorek. Pokud chcete skutečný průzkum spokojenosti zákazníků s operátory, najděte si ho, čas od času ho nějaká agentura udělá (vím to, kdysi jsem v jednom takovém průzkumu odpovídal). Ne že by byly dokonalé, ale jejich vypovídací schopnost je podstatně vyšší. Pokud chcete něco zjistit o skutečné kvalitě služeb, přečtěte si nějaké srovnání, třeba právě na Mobil serveru. Většinou dopadají přesně podle očekávání (ET, o chlup za ním RM, o kus za nimi ČM). Měřící technika zřejmě nemá tendenci podléhat návalům vzteku. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).