V clanku je napsano, ze vysledna suma je velmi specificka, protoze je treba brat v uvahu take individualni slevy a celou radu dalsich aspektu. Aby nevznikly pochybnosti, uvadnim zde mail od pana Bubenicka:
"Cela zalezitost se zacala projednavat 3/4 roku dopredu. Penalizace byla stanovena smluvne cca 1 milion a vyse. Cela zalezitost se resila smluvne , a tudiz nadstandardne."
Vzhledem k tomu predpokladam, ze kdyby Contactel takto nadstandardni postup zrusil, zbytecne by vyhodil velke mnozstvi penez. To problemy nebo neproblemy s inzerci v MFD nema prilis co spolecneho.
Pro srovnani uvadim cenu stejneho objemu inzerce v Hospodarskych novinach. Nebavime se zde o ucinnosti, ale o plose (u clanku vyslovne uvedeno), ktera se pocita v mm.
1/1 strana = 258.264*; 9 x 258.264 = 2.324.376 korun
1/2 strany - na šířku = 127.908*; 7 x 127.908 = 895.356 korun
1/3 strany - na šířku = 84.856*; 4 x 84.856 = 339.424 korun
1/8 strany = 31.212*; 2 x 31.212 = 62.424 korun
Objem reklamy celkem: 3.621.580 korun
Clanek zadnym zpusobem nehodnotil marketing Contactelu a nikde take nepisi, ze by marketingove oddeleni Contactelu udelalo nejakou marketingovou chybu. Protoze clanky na Lupe maji format komentare, nemuze byt jejich zakladem logicky pouze to, co rekla jedna nebo druha strana, ale predevsim autoruv vlastni pohled na vec.
Bavime se o financnim objemu reklamy, nikoli o jeji efektivite! Pokud vsak chcete diskuzi na toto tema otevrit, dovolim si tvrdit, ze zamyslena produktova kampan Contactelu by byla efektivnejsi v MFD, protoze (jak jsem ostatne uvedl v clanku) Contactel se profiluje jako operator pro bezne uzivatele a ti jak znamo HN prilis necnou.