Vlákno názorů k článku Proč skoupil Contactel všechnu reklamu v úterní MFD? od Barbora Grohova - Mam totiz nekolik pripominek: - podle jakeho kriteria ma...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2001 15:00

    Barbora Grohova (neregistrovaný)
    Mam totiz nekolik pripominek:
    - podle jakeho kriteria ma MFD nejdrazsi inzertni plochu? zakladni cena, CPP nebo snad CPT? Zkuste to porovnat napr. s Hospodarskymi novinami, nez to prohlasite za skutecnost.
    - zakladni cena cele akce mohla byt ve skutecnosti jeste vyssi, vzdyt redakcni strany maji priplatek. V oficialnim ceniku to najdete.
    - opravdu si myslite, ze Contactel akci uskutecnil jen proto, ze uz nesla zrusit bez storno poplatku pote, co byl schvalen novy telekomunikacni zakon? MFD preci nema problemy s inzerci a zaplnit prvni vydani v tomto roce by nemel byt problem ani napr. v puli prosince... A navic - co na to storno podminky v oficialnim ceniku? O nekolika mesicich v nich neni zminka.
  • 4. 1. 2001 15:13

    Mirek Zeman (neregistrovaný)

    V clanku je napsano, ze vysledna suma je velmi specificka, protoze je treba brat v uvahu take individualni slevy a celou radu dalsich aspektu. Aby nevznikly pochybnosti, uvadnim zde mail od pana Bubenicka:

    "Cela zalezitost se zacala projednavat 3/4 roku dopredu. Penalizace byla stanovena smluvne cca 1 milion a vyse. Cela zalezitost se resila smluvne , a tudiz nadstandardne."

    Vzhledem k tomu predpokladam, ze kdyby Contactel takto nadstandardni postup zrusil, zbytecne by vyhodil velke mnozstvi penez. To problemy nebo neproblemy s inzerci v MFD nema prilis co spolecneho.

  • 4. 1. 2001 15:33

    Mirek Zeman (neregistrovaný)

    Pro srovnani uvadim cenu stejneho objemu inzerce v Hospodarskych novinach. Nebavime se zde o ucinnosti, ale o plose (u clanku vyslovne uvedeno), ktera se pocita v mm.

    1/1 strana = 258.264*; 9 x 258.264 = 2.324.376 korun
    1/2 strany - na šířku = 127.908*; 7 x 127.908 = 895.356 korun
    1/3 strany - na šířku = 84.856*; 4 x 84.856 = 339.424 korun
    1/8 strany = 31.212*; 2 x 31.212 = 62.424 korun

    Objem reklamy celkem: 3.621.580 korun

  • 4. 1. 2001 16:23

    Barbora Grohova (neregistrovaný)
    Ano, vydavatel akci osetril smlouvou a specifickymi podminkami. Nicmene tvrdit, ze se akce uskutecnila asi proto, ze uz to neslo zrusit nebo snad slo o chybu marketingoveho oddeleni, by melo byt podporeno alespon prohlasenim Contactelu, ze s vydavatelem jednal o zruseni. Kdyby jednal a nedojednal, mohlo by to Vase domnenky podporit. Nejednal-li by, pak Vy jen spekulujete...
    Bavime se o cene plochy? Myslite si, ze je opravdu irelevantni chtit vedet, za co platime? Cena inzerce prece ma byt umerna prodanemu nakladu, ctenosti a dalsim parametrum... Proto si myslim, ze prohlasit, ze MFD je nejdrazsi, je kratkozrake a neprofesionalni.
  • 4. 1. 2001 17:25

    Ondřej Fryc (neregistrovaný)
    Myslim, ze clanek byl o tom, ze reklama Contactelu byla hodne draha a pritom trosku mozna "mimo misu" (spekulace). V tomto kontextu se mi spise zda irrelevantni bavit se o nakladu MFD, nezlobte se.
  • 5. 1. 2001 10:04

    Mirek Zeman (neregistrovaný)

    Clanek zadnym zpusobem nehodnotil marketing Contactelu a nikde take nepisi, ze by marketingove oddeleni Contactelu udelalo nejakou marketingovou chybu. Protoze clanky na Lupe maji format komentare, nemuze byt jejich zakladem logicky pouze to, co rekla jedna nebo druha strana, ale predevsim autoruv vlastni pohled na vec.

    Bavime se o financnim objemu reklamy, nikoli o jeji efektivite! Pokud vsak chcete diskuzi na toto tema otevrit, dovolim si tvrdit, ze zamyslena produktova kampan Contactelu by byla efektivnejsi v MFD, protoze (jak jsem ostatne uvedl v clanku) Contactel se profiluje jako operator pro bezne uzivatele a ti jak znamo HN prilis necnou.

  • 9. 1. 2001 14:17

    Petr Stransky (neregistrovaný)
    Neodpustim si malou poznamku:

    ctenost je u MFD prumerne cca 1,3 milionu ctenaru
    u HN pouze 0,2 milionu, coz je dost propastny rozdil. Pokud navic budeme hodnotit cilovou skupinu dostaneme se k dalsim zajimavym udajum. A zvolenou formu komunikace, at uz cilene nebo jako z nouze cnost povazuji za jednu z nejlepsich, kterou do teto chvile Contactel provedl.
    Jinak diskuze o plnosti nebo neplnosti MFD jsou skutecne mimo misu, pri takoveto inzerci se jedna o naprosto specifickou zalezitost hluboce jdouci za bezne podminky, co se tyka penez i dalsich podminek.

    Jinak myslim, ze diskuze kolem smysluplnosti clanku odhaluje jeden soucasny problem Lupy - ma se spise venovat spotrebitelskym tematum jako jsou ceny za pripojeni apod. nebo byt mediem pro profesionaly v internetovem byznysu? Obavam se, ze dlouhodobe oboje neni slucitelne...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).